Kasım sayımıza konuk olan Playpark&Bowlingo Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Keçebir, hizmet verdikleri 6 farklı ülkede 29 lokasyonda eğlence sektöründe hız kesmeden büyümeyi sürdürdüklerini vurguladı.
Yurt dışı yatırım ve projelerinizden bahseder misiniz, eğlence sektöründeki konumuz nedir?
Bugün çıkış noktamız olan Türkiye’nin ötesinde Kazakistan, Özbekistan, Makedonya, Kosova ve Kıbrıs şubelerimizle birlikte toplam 6 farklı ülkede 29 lokasyonda faaliyet göstermekteyiz.
Eğlence sektörünün şube sayısı ve m2 büyüklüğü olarak en büyük iki oyuncusundan birisi konumundayız. Başta 2 ana markamız Bowlingo ve Playpark olmak üzere 5 farklı markayla faaliyet gösteriyoruz. İşletme operasyonu devam eden bu 6 ülkenin haricinde bugüne kadar Bosna, Ukrayna, Irak, Romanya vb. pek çok ülkede de anahtar teslim mağazalar açıp satışlarını gerçekleştirdik.
Eğlence sektöründe sizi ayıran hususlar nelerdir, müşterilerinizin sizi tercih etme sebeplerini paylaşır mısınız?
Bowling salonlarımızda dünya standartlarındaki teknik standart donanım ve gereklilikten ödün vermeden gerek profesyonel oyuncuların oynayabileceği gerekse amatör oyuncu müşterilerimizi memnun edecek yeterliliğe sahibiz. Sadece oyun ekipmanlarına değil halısından duvarına, koltuklarından kafesine kadar göze ve rahatlığa hitap eden her malzemeye en üst seviyede önem veriyoruz.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Çok farklı coğrafyalarda farklı dilden ve kültürden insanlara dokunabiliyoruz. Tescil ettirdiğimiz bir sloganın hakkını veriyor, “Mutluluk ihraç ediyoruz.”
Odağımıza yakın gelecekte Afrika’yı da ekliyoruz. Afrika’da açılacak olan ilk şubemiz Fas’ta olacak. Bu yüzden öncelikle hem projelerimizin olduğu yabancı ülkelerdeki yeni projeleri hem de farklı ülkelerdeki projeleri yakından takip ediyoruz.
PLAYPARK & BOWLINGO ACTIVE AT 29 LOCATIONS IN 6 COUNTRIES
Playpark & Bowlingo Board Chairman Fatih Keçebir featured in our November issue pointed out that their growth in the entertainment industry extending to 29 locations in 6 different countries continued nonstop.
Can you tell us about your investments and projects abroad?
What is your current position in the entertainment industry? We currently operate at 29 locations in 6 different countries with branches in Kazakhstan, Uzbekistan, Macedonia, Kosovo, Cyprus, and of course Turkey, our starting point.
We are one of the two biggest actors of the entertainment industry in terms of the number of branches and size in square meters. We carry on our business under 5 different brands, notably our 2 main brands, Bowlingo and Playpark. Apart from these 6 countries where we continue to operate in, we have opened and sold turnkey stores in many countries such as Bosnia, the Ukraine, Iraq, Romania, etc.
What are the aspects that distinguish you in the entertainment industry? Why do you think your customers prefer you?
Our bowling halls are built with a level of competence that can satisfy both professionals and amateurs alike, without the least compromise on equipment and requirements at world-class technical standards. We attach utmost importance not only to equipment, but to even the tiniest detail that appeals to the eye and contributes to user comfort, from carpets to walls, from seats to alleys.
Is there anything you would like to add?
We can touch people from different languages and cultures in the most different geographies. Thus, we do justice to our registered slogan, “We export happiness.”
We will be adding Africa to our focus in the near future. Our fi rst branch to open in Africa will be in Morocco. Hence, we have always been a close follower of new projects abroad, both in countries we have already projects in and others