Özgün lezzetleri ve kaliteli hizmet anlayışıyla, misafirlerine kendilerini iyi hissettikleri güzel bir atmosferde tam 10 yıldır tavuğun tadını yeniden tanımlayarak hizmet sunan Tavuk Dünyası; kaliteli ve ulaşılabilir fiyattaki lezzetlerini Türkiye genelindeki 273 restoranında misafirleriyle buluşturuyor. Tavuk Dünyası’nda iyi yemeğin sırrının deneyimin yarattığı duyguları beslemekle de ilgili olduğunu ifade eden Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu ile Ekim sayımızda bir araya geldik.
Tavuğun tadını yeniden tanımlayan Tavuk Dünyası’nın sektöre giriş serüveninden bahseder misiniz, 10. yılınızı kutladığınız bugünlere gelene dek sektörde nasıl bir hikaye yazdınız?
Tavuk Dünyası olarak bu yıl kuruluşumuzun 10. yılını kutluyoruz. Son 10 yılda sektörümüzün dinamiklerini de göz önünde bulundurarak, yenilikçi hizmet anlayışımızla başarılı bir büyüme grafi ği çizdik. Özgün lezzetlerimiz ve benimsediğimiz kaliteli hizmet anlayışımızla, müşterilerimize yepyeni bir deneyim sunmayı başardık. Doyurucu tabaklarımızı özgün restoran deneyimimizle birleştirdik ve bu yaklaşımımızı da ilk günkü heyecanımızla sürdürüyoruz. “İyi Yemek Tavuk Dünyası, Tavuk Dünyası İyi Yemek!” söylemimizle uyumlu biçimde hareket ediyor, misafi rlerimize “kaliteli, lezzetli, ulaşılabilir fi yatta” bir yemeği; “kendilerini iyi hissedebileceği mekanlarda” sunmak için çok çalışıyoruz. Türkiye’nin yerel lezzetleri ile dünya mutfaklarından esinlenen ve farklı damak tatlarına hitap eden tavuklarla hazırlanan çeşit çeşit menülerimizi hem gözü hem karnı doyuran kocaman porselen tabaklarda, özel soslu makarna ve Akdeniz salatasıyla; karbonhidrat, protein, sebze içeren tam ve dengeli bir porsiyon olarak sunuyoruz. Çeşit çeşit baharatlarla ve soslarla 12-14 saat marine edilerek hazırlanan tavuk lezzetlerimizi, kişiye özel tavalarda, evde yapılmış gibi hazırlayarak servis ediyoruz. Tavuk Dünyası restoranlarında ürünlerimizi misafi rlerimize; kendilerini iyi hissettikleri güzel bir atmosferde ve alakart servisle sunuyoruz. Alakart restoran deneyimini hızlı ve kaliteli servis ile ulaşılabilir fi yata sunabilen bir “fast casual” restoran zinciri olarak da farklılaşıyoruz.
Yurt içi ve yurt dışındaki yatırımlarınız konusunda bizleri bilgilendirir misiniz, yurt genelinde ve global pazarda kaç şubeyle müşterilerinizi lezzetlerinizle buluşturuyorsunuz, yıl sonuna kadar kaç yeni şube açılışınız olacak?
Türkiye’de 273 restoranımız mevcut. Bu restoranlarımızın 235 tanesi franchising yöntemiyle işletiliyor. Yurt içinde 2022 senesi içinde 40 yeni restoran açma hedefi miz var Tavuk Dünyası’nın Gagawa markasıyla yurt dışında da önemli pazarlarda başarılı olması ve önde gelen markalar arasında yer alması da planlarımız arasında yer alıyor. Şu anda farklı birçok ülkeden franchising talebi alıyoruz ve bu bizim için gurur verici. Yurt dışında geniş çapta başarı yakalayabileceğimiz ülkelerde kapsamlı bir plan çerçevesinde hareket ediyoruz. Rusya pazarına ek olarak, Avrupa’da ise başta İspanya olmak üzere diğer Avrupa ülkelerini de yakından inceliyor ve değerlendiriyoruz.
Tavuk Dünyası ailesine katılmak isteyen yatırımcılara sağladığınız destek ve avantajlar nedir?
Tavuk Dünyası olarak franchise verdiğimiz bayilerimiz öncelikli olarak 10 yıllık köklü bir markanın isim hakkını almış oluyor. Bununla birlikte operasyonel ve teknik desteklerimizi bayilerimizle buluşturuyoruz. Gerçekleştirdiğimiz iletişim ve reklam kampanyalarıyla bayilerimizi destekliyoruz. Yerel iletişim kampanyalarımız ve her türlü tanıtım faaliyetlerimizle bayilerimizin yanındayız.
Tavuk Dünyası’nın son reklam çalışmasında sıcak ve samimi bir arkadaş/aile ortamı karşımıza çıkıyor, burada verdiğiniz mesajla Tavuk Dünyası’nın hangi yönlerini ortaya çıkarmayı amaçladınız?
“İyi Yemek Tavuk Dünyası, Tavuk Dünyası İyi Yemek!” sloganıyla hayata geçirdiğimiz iletişim kampanyamızda iyi yemeğin sırrının; lezzetin, sunumun, mekanın da ötesinde; deneyimin yarattığı duygularla da çok ilgili olduğuna dikkat çekmeye çalıştık. Lezzetin, özgün tarifl erin ve sunumun yanında yemeğin yendiği mekan da “iyi yemek” deneyimine değer katıyor. Tüm bunların ötesinde duyguları ve duyuları beslemek de “iyi yemek” deneyiminin olmazsa olmazları… Tavuk Dünyası olarak bu düşünceyle yola çıktığımız reklam fi lmimizde “İyi yemek nedir?” sorusunu sorarken; “İyi yemeğin yapamayacağı şey yoktur!” söylemiyle de iyi yemeğin iyi anları, anıları da beraberinde getirdiğine vurgu yaptık. İyi yemeğin hayata renk kattığı mesajını verirken; “iyi yemek sevdirir, sevindirir, hayata güzel anlar, yepyeni tatlar katar” söylemini enerjik, neşeli, renkli ve lezzet dolu bir yolla aktardık. Birlikte yemek yiyen, kutlama yapan kalabalık aileler, yetişkin çalışanlar, genç arkadaş grupları gibi Tavuk Dünyası’nın tüm lezzet severlerini bir araya getirerek, ziyaretçilerimizin yaşadıkları “iyi yemek” deneyiminin keyifl i anlarını ekranlara taşıdık.