Uncategorized

BEYKENT’İN İLK AÇIK AVM’Sİ FIRST AVENUE

First Avenue AVM Genel Müdürü Belda Göksu ile gerçekleştirdiğimiz söyleşide, Nisan ayında kapılarını ziyaretçilerine aralayan First Avenue AVM’nin mimari ve lokasyon özelliklerinden misafirleri için hazırladıkları sürprizlere kadar konuştuğumuz keyifli bir sohbet gerçekleştirdik.

Geçtiğimiz ay ziyaretçilerine kapılarını açan First Avenue AVM’nin lokasyon ve mimari özelliklerinden bahseder misiniz, bu özelliklerinizin size sağladığı avantajlar nedir?

First Avenue AVM; TÜYAP Fuar alanının karşısında, E5’e cephesi bulunan, yaklaşık 3 milyon nüfusa sahip Beylikdüzü ile Büyükçekmece’nin kesiştiği noktada hem yaya hem araç trafi ğinin çok yoğun olduğu bir konumda yer almaktadır. First Avenue projesini farklı kılan şey ise, açık hava konseptine sahip olmasıdır. Mottomuzdan da anlaşıldığı gibi aslında, “Hayata, Eğlenceye, Modaya Açığız.” 2019 tarihinde hayatlarımıza giren ve yaşam standartlarımızı kısıtlayan pandemi sonrasında Beykent’in “İlk Açık Alışveriş Merkezi’nde” temiz hava ile müşterilerimiz sevdikleriyle birlikte First Avenue AVM’de yemyeşil bahçelerin tadını çıkartıp, alışverişlerini yapabiliyor. Bu da bizlerin dünya üzerindeki salgına meydan okumamızdır. Dolayısıyla pandemi sürecinde yaşanılan kayıplara karşın, dezavantajları avantaja çevirmemizin büyük bir etkisi mimari özelliklerimizdir.

Marka karmanızdan söz eder misiniz, cazibe merkezi konumuna ulaşmanız açısından marka karmanızın etkileri nedir?

Projemiz uluslararası marka karmasına, dünya lezzetlerinden oluşan cafe ve restoranlara sahip olup, her kitleye hitap edebilecek zenginliktedir. 1000 m2’lik yapı marketinden, 3,576 m2’lik Magic Wold oyun alanına kadar her türlü ihtiyacı karşılayacak marka karmasına sahibiz. Projemizin cazibeli hale gelmesinin tabii ki en büyük nedenleri başlıca; Beykent’in ilk açık alışveriş merkezi oluşu ve beraberinde birbirinden değerli markalarımızdır.

First Avenue AVM’nin kiralanabilir alan ve doluluk oranları nedir?

32.000 m2 kiralanabilir alana sahip olan projemizin, doluluk oranı ise yaklaşık %90’dır.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Biz misafi rlerimizin karşısına sadece iyi bir marka karmasıyla çıkmıyoruz. Hem yiyecekiçecek hem de alışveriş ve eğlence tarafından bulunulan lokasyona göre tüm ihtiyaçları karşılayarak fazlasını sunmak bence bizim sektörümüzün olmazsa olmazı… Biz sadece yapmakla mükellef olduklarımızla yetinmiyoruz. Her ay lisanslı çocuk etkinlikleri, ziyaretçilerimizin buluşmaktan keyif aldığı sanatçılar ve daha pek çok farklı sahne performansları ile First Avenue misafi rlerini sürprizlerle karşılıyoruz. Hayata, Eğlenceye ve Moda’ya açığız mottomuzu ortaya çıkarırken sadece dikkat çekici bir cümle düşünmedik, gerçekten yaşatabileceğimiz bir motto olsun istedik