Eğlence

MAGIC WORLD, BULUNDUĞU LOKASYONLARDA ÇEKİM NOKTASI OLMAYI AMAÇLIYOR

Vadistanbul AVM ve First Avenue AVM’deki büyük metrekareli Aile Eğlence Merkezi konsepti yatırımlarıyla 7’den 70’e her yaş grubuna hitap eden Magic World, emin adımlarla büyümesini sürdürerek bulunduğu lokasyonlarda çekim noktası konumuna gelmeyi amaçlıyor. Magic World Aile Eğlence Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Akif Özak ile Temmuz sayımızda gerçekleştirdiğimiz söyleşide eğlence ve kaliteli yeme & içmeyi bir arada sunan Magic World’ü konuştuk.

Mall Report okurları için Magic World hakkında bilgi verebilir misiniz? Konseptinizde neler var? Hedef kitleniz nedir?

Magic World, 7’den 70’e herkesin eğlenebileceği yeme & içme ve eğlenceyi bir arada sunan bir Aile Eğlence Merkezi konseptidir. Şu anda Maslak bölgesinde bulunan Vadistanbul AVM ve Beykent bölgesinin ilk açık AVM projesi olan First Avenue AVM’de toplamda 8000 metrekarelik bir alanda misafirlerimizi ağırlamaktayız.  Büyük metrekarelere yatırım yaptığımız için, içerisinde Trambolin Park, Tırmanma Duvarları, Laser Tag, Bowling, Çarpışan Arabalar, Top Havuzları, Kum Havuzu ve onlarca video ve arcade oyun makineleri bulunduran Magic World; mimari tasarımından oyun alanlarına kadar gerek küçük yaş gruplarına gerek yetişkinlere hizmet etmekte, ailelere uzun saatler boyu sıkılmadan ve keyifle vakit geçirebilecekleri bir ortam sunmaktadır.  

Magic World çatısı altında hangi etkinlikleri misafirlerinizle buluşturuyorsunuz?

Yiyecek & içecek konusunda oldukça tecrübeli ve iyi hizmet veren bir Aile Eğlence Merkezi olmamız sebebi ile özellikle yemekli doğum günü organizasyonları ve kurumsal bowling & Laser Tag turnuvaları konusunda misafirlerimizden yoğun talep almaktayız. Her şubemizde profesyonel mutfak bulundurmakta ve misafirlerimize kendi mutfağımızdan diledikleri ürünü servis edebilmekte ve onların özel günlerini daha da keyifli hale getirmek için çalışmaktayız.

Gelişen teknolojiyi bünyenizdeki eğlence alanlarıyla nasıl harmanlıyorsunuz?

Özellikle bu yıl misafirlerimizi daha çok dinleyeceğimiz, kişiye özel promosyonlar ve hediyeler sunacağımız, sadık ziyaretçilerimize avantajlar sağlayacağımız CRM yazılımımızı devreye alıyoruz. Böylece hem açıldığımız ilk günden beri bizi tercih eden sadık ziyaretçilerimize özel avantajlar sağlayacağız hem de ziyaretçilerimizin kullanım alışkanlıklarına göre onlara özel teklifler ve indirimler ile onları memnun etmeye, talep ve isteklerini dinlemeye imkan sağlayacağız. Ayrıca her yıl dünyada gerçekleşen sektörün en önemli fuarlarını çok yakından takip edip katılmaktayız. Hızlı gelişen oyun teknolojilerini barındıran en yeni oyunları deneyimleyip, bunları alanlarımıza katarak her zaman yenilikçi ve güncel kalmaya çalışıyoruz.

Ziyaretçilerinizin memnuniyetini sürdürülebilir kılmak amacıyla ne tür politikalar yürütüyorsunuz?

Bu konu bence alanın mimari çalışmasından başlayan bir süreç. Bu nedenle biz konseptlerimizi hazırlarken özellikle misafirlerimizin alanda sıkılmadan, keyifle, uzun saatler vakit geçirip, eğlenebileceği ortamlar yaratmaya odaklanıyoruz. Yatırım bütçeleri bu sektörde genelde makine ve ekipmana ayrılırken, bizi sektördeki diğer oyunculardan ayıran en önemli farkımız; yatırım maliyetimiz içinde mimari tasarım ve uygulama bütçelerimizin oldukça yüksek paya sahip olmasıdır. Geldiğimiz noktada misafirlerimizden bu yaklaşımımızın ne kadar doğru olduğu konusunda güzel geri dönüşler alıyoruz. Onun dışında eğlence alanlarının ve oyun makinelerinin seçimine çok önem veriyor, oyunları denemeden alanımıza koymamak için her yıl sektörün önemli fuarlarını ziyaret ediyoruz. Organizasyonlardan sonra müşterilerimize memnuniyet anketleri gönderiyor ve hizmet kalitemizi ölçüyoruz. Bünyemizde bulunan çağrı merkezimiz aracılığı ile gelen çağrıları kaçırmamaya ve mutlaka hızlı geri dönüş yapmaya, onların şikayet ve önerilerini dinlemeye özen gösteriyoruz.

Yurt içinde ve yurt dışında kısa ve orta vadede hayata geçirmeyi planladığınız yeni proje ve yatırımlarınızdan bahseder misiniz?

Magic World, İstanbul’da bulunan 2 lokasyonunda toplamda 8.000 metrekare alanda faaliyetini sürdürmekte. Magic World yine büyük metrekarelere yatırım yapmaya devam edecek ve en az 3.500 metrekare hatta daha büyük alanlarda yurt içinde başta İstanbul ve İzmir olmak üzere Anadolu’ya yayılmayı hedeflemekte, yurt dışında ise 2 yıl içinde Amerika’da şube açılışı yapma hedefiyle ilerlemekteyiz. Yurt içinde sürekli lokasyon arayışlarımız sürmekte ve kısa sürede 3. şubemizi açmak için görüşmelerimizi devam ettirmekteyiz. Bundan sonraki yatırımlarımızda özellikle yeme & içme çok daha ön planda olacak ve bugüne kadar yapılmamışları yapmak için gayret edeceğiz. Amacımız, bulunduğumuz lokasyonlarda çekim noktası olabilmek.

Türkiye’deki ve yurt dışındaki eğlence alanlarını göz önünde bulundurduğunuzda Türk eğlence sektörü yabancılarla rekabet edebilecek konumda mı? Bu konuda Magic World olarak sizin durumunuz hakkında bilgi verebilir misiniz?

Yatırımlarımızın neredeyse tamamının döviz olduğu gerçeğini önümüze koyduğumuzda, geçtiğimiz 10 yıl ile kıyaslayınca böylesine büyük yatırımları yapmak günden güne zorlaştı ve artık yatırımın geri dönüş süreleri gerçekten çok uzun yıllara dayandı. Bu durumda yurt dışında yatırım yapmak nakliye ve gümrük maliyetlerinin ortadan kalkması ile hem daha uygun olurken, gelirin döviz bazlı olması nedeni ile yatırım geri dönüş süreleri çok daha anlamlı hale geldi. Bu sebeple maalesef bu konuda rekabette geri kaldığımızı söylemek durumundayız. Buna rağmen; inşaat taahhüt, çağrı merkezi hizmetleri ve gayrimenkul geliştirme konularında faaliyet gösteren ve yaklaşık 1000 kişiyi istihdam eden grubumuzun güçlü finansal yapısı sayesinde Magic World olarak kalitemizden ödün vermeden yeni şubeler açmaya ve bulunduğumuz lokasyonlarda çekim noktası olmak için çalışmaya devam edeceğiz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?Biz yatırıma başlamadan önce hayal ediyoruz. Yapmak istediğimizi hayal edip, sonra adım adım inşa ediyoruz ve misafirlerimizin sıkılmadan saatlerce vakit geçirebileceği mekanlar oluşturmaya, hizmet kalitemizi daima üst seviyede tutmaya özen gösteriyoruz. Geldiğimiz noktada faaliyet gösterdiğimiz 2 lokasyonda aldığımız geri bildirimler, gerek müşterilerimizin gerek kiracısı olduğumuz AVM’lerin memnuniyeti, motivasyonumuzu arttırmakta ve hayalini kurduğumuz yeni Magic World’ler açmak için bize güç vermekte.