Minycenter Satış ve Operasyon Direktörü Onur Demiroğlu, şirketin önümüzdeki 5 yılda hem mevcut metropollerde mağaza ağını güçlendireceğini hem de Adana’dan Gaziantep’e birçok büyük şehirde yeni yatırımlara yöneleceğini belirterek: “Hedefimiz, Minycenter deneyimini daha fazla aileye ulaştırmak” diyor.
Şirketinizin önümüzdeki 5 yılda büyüme hedefleri nelerdir ve bu hedeflere ulaşmak için mağaza ağında ne tür yeni yatırımlar planlıyorsunuz?

Önümüzdeki 5 yıllık dönemde Minycenter olarak temel odağımız, verimlilik ve sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda tüm satış kanallarımızda sektör ortalamasının üzerinde bir büyüme yakalamak. Bu büyümenin sağlıklı ve sürdürülebilir olması için yalnızca mağaza veya satış yatırımlarına değil, operasyonun tamamını kapsayan güçlü bir dönüşüm programına odaklanıyoruz. Amacımız, dijital ve fiziki tüm destek fonksiyonlarımızı güçlendirerek hem müşterilerimize daha iyi bir deneyim sunmayı hem de şirketimizin uzun vadeli büyüme hedeflerini güvence altına almayı hedefliyoruz.
Mağaza satışlarını yükseltmek amacıyla kullandığınız en etkili yerel/mağaza içi uygulamalar veya kampanya modelleri hangileri? Yeni mağazalarda bu modelleri nasıl uyarlıyorsunuz?
Trafiğimizi artırmak, marka bilinirliğimizi güçlendirmek ve ürün karmamızı müşterilerimize daha net aktarabilmek için hem geleneksel hem de yeni nesil dijital mecraları birlikte kullanıyoruz. Yeni lokasyonlarımızda AVM içindeki reklam alanlarını etkin biçimde değerlendiriyor; aynı zamanda sosyal medya iletişimimizi güçlendirerek müşterimizle temas noktalarını artırıyoruz. Bunun yanı sıra hedef kitlemizle birebir buluşabileceğimiz platformlarda, sektörel etkinliklerde ve anne-bebek odaklı organizasyonlarda aktif rol almaya özen gösteriyoruz.
Kiralama ve AVM ilişkileri açısından Minycenter için ideal iş ortağı nasıl bir profil taşıyor? Ayrıca önümüzdeki dönemde büyüme stratejinizde AVM yatırımlarının yeri ve ağırlığı nedir?
Minycenter olarak anne ve bebek kategorisinde ihtiyaçların neredeyse tamamını kapsayan çok geniş bir ürün gamına sahibiz. Mağazalarımızda; tekstilden emziğe, biberondan ana kucağına, bebek arabasından göğüs pompasına, oyuncaktan kitaba kadar bir annenin bebeği için ihtiyaç duyabileceği tüm ürünleri tek bir çatı altında sunuyoruz. Distribütörlüğünü yürüttüğümüz Carter’s & OshKosh, Skip Hop, Stephen Joseph, Sterntaler ve Boboli gibi güçlü markalara ek olarak, Baby Björn, Stokke, Philips Avent, Braun, Lansinoh, Igor, Suavinex, Fisher Pricegibi dünya çapında güven duyulan global markaları da müşterilerimizle buluşturuyoruz. Ayrıca yalnızca bebek ürünleriyle sınırlı kalmayıp, 2–8 yaş grubuna yönelik Carter’s, OshKosh ve Boboli gibi uluslararası markaların renkli, modern ve geniş koleksiyonlarını da mağazalarımızda sunuyoruz. Bu sayede bir AVM içerisindeki anne–bebek kategorisinde ailenin tüm ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayabilen bütüncül bir yapı oluşturuyoruz.
2026 yılı itibarıyla büyüme stratejimiz iki yönlü ilerliyor:
- Mevcut olduğumuz İstanbul, Ankara ve İzmir’de mağaza sayımızı artırmak,
- Henüz yer almadığımız Adana, Mersin, Gaziantep, Diyarbakır ve Kocaeli gibi büyük şehirlerdeki AVM’lerde yeni mağaza yatırımları gerçekleştirmek.
Bu adımlarla hem toptan satış noktalarımız ve online kanalımız üzerinden ulaştığımız geniş müşteri kitlesine fiziksel mağazalarımızda da hizmet vermeyi hem de Minycenter deneyimini daha fazla aileye ulaştırmayı hedefliyoruz.

