Magic World Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Akif Özak, “2025 yılı ekonomik olarak zorlu geçmesine rağmen hedeflerimizin üzerine çıktık. Misafirlerimize sunduğumuz hizmet kalitesi ve yenilenen Vadistanbul mağazamız sayesinde ciroda artış sağladık” diyor. 2026’da ise dijitalleşme, teras yatırımı ve self servis kiosk uygulamalarıyla deneyimi bir üst seviyeye taşımayı hedefliyor.

2025 yılında hedeflerinizi ne kadar gerçekleştirdiniz? Bu yıl öne çıkan projeleriniz, yatırımınız veya inovasyonunuz var mıydı?
2025 yılı ekonomik açıdan birçok sektör için oldukça zor bir yıl oldu. Faizlerin yükseldiği, yatırımların yavaşladığı bir dönemde, hedefimiz özellikle giriş sayılarımızı ve ciromuzu korumaktı. Ekim ayı sonu itibari ile baktığımızda hedefimizin üzerine çıkarak enflasyondan arındırılmış ciroda artış yaşadığımızı görüyoruz. Bunun en önemli nedeni hem misafirlerimize sunduğumuz hizmet kalitesi, hem de Vadistanbul mağazamızda yapmış olduğumuz yenilenmenin misafirlerimiz tarafından oldukça beğenilmesi ve bu sayede tekrarlayan müşteri sayımızdaki artış olarak görüyoruz. 2026 yılı başında yine Vadistanbul mağazamız içerisinde bulunan restaurantımıza ilave teras alanı yapacağız ve yiyecek içecek tarafında ciddi bir ciro artışı yakalayacağımızı düşünüyoruz. Aynı zamanda yine 2026 başında self servis kiosklarımızı devreye alarak misafirlerimizin yoğun günlerde sıra beklemeden mobil aplikasyonun yanında, kiosklardan da satın alma, tekrar yükleme ve kart aktivitelerini analiz etmesini sağlayacağız. Böylece kasalardaki yoğunluğu azaltmayı hedefliyoruz.
2026 hedefleriniz neler? Franchise açılışları ya da yeni lokasyonlar planlıyor musunuz?
Bildiğiniz gibi Magic World, büyük metrekarelere yatırım yapan, kendisini bu segmente konumlamış durumda. Tavan yüksekliği uygun ve geniş alanlar bulmanın zorluğu sebebi ile çok sayıda mağaza açılışı öngörmüyoruz. Ancak görüşme halinde olduğumuz özellikle sinema alanlarının küçülmesi sebebi ile proje çalıştığımız belli başlı AVM lerden stratejimize uygun olanlara yatırım yapmak ve mağaza sayımızı arttırmak istiyoruz.
Eğlence sektöründeki yenilikler ve tüketici beklentileri ile ilgili ne tür aksiyonlar alıyorsunuz?
Misafirlerimiz ile daha fazla iletişim kurmaya, bunun için dijital kanalları ve teknolojiyi kullanmaya gayret gösteriyoruz. Sektördeki yenilikleri ilgili fuarları ziyaret ederek ve büyük üreticiler ile iletişim halinde olarak takip ediyoruz. Misafirlerimizin en büyük beklentisinin iyi ve güvenli hizmet almak olduğunu biliyoruz. Bu sebeple hizmet kalitemizi üst seviyede tutmak, misafirlerimizin beklentilerini karşılamak için temizlikten, makine bakımlarına, personel eğitimlerinden çağrı merkezi hizmet kalitemize kadar tüm süreçleri titizlikle takip ediyoruz. Gelecek dönemde dijitalleşmeyi ve misafirlerimizle iletişimi ön planda tutacak çalışmalar yapacak ve hizmet kalitemizi daha da güçlendireceğiz.

