Haber

Hepsiburada’dan 10 Milyar Liralık Hane Tasarrufu Hedefi

“Efsane Kasım”ın 10’uncu yılını kutlayan e-ticaret sitesi Hepsiburada, dağıtacağı 4 milyon kuponla 10 milyar liralık hane tasarrufu yansıması bekleniyor.

Tüketicilerin merakla beklediği Kasım ayı sonunda geldi. E-ticaret sitesi Hepsiburada, “Efsane Kasım”ın 10’uncu yılında gerçekleştirdiği “Efsane Kasım Araştırması” ile tüketicilerin yüzde 90’ının bu dönemde alışveriş yapmayı planladığını ortaya koydu.

18-55 yaş aralığında, 2 bin 228 kişi ile online olarak yapılan araştırmayla ilgili konuşan Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, “Araştırmaya göre tüketicilerin yüzde 90’ı Kasım ayında alışveriş yapmayı planlıyor, yüzde 75’i indirim görünce beklemeden alışveriş yaptığını, yüzde 55’i sık kullandığı ürünleri stokladığını, yüzde 45’i ise Kasım dönemini yüksek fiyatlı ürünleri almak için değerlendirdiğini ifade ediyor” dedi.

Efsane Kasım’ı 10 yıl önce Türkiye’ye getirdiklerini belirten Özgün, “Sadece indirim dönemi bitti demiştik. Çünkü biz Kasım’ı, planlı alışverişin ve finansal farkındalığın ayına dönüştürmeyi hedefledik. Bugün geldiğimiz noktada Efsane Kasım, geçici bir kampanya değil; kalıcı bir alışveriş refleksi, hatta tasarruf dönemi haline geldi. Türk kültüründeki tasarruf ve planlama anlayışını dijital dünyaya taşıdık. Artık müşteriler duygusal değil, analitik alışveriş yapıyor. Ekim’de sepete ekliyor, Kasım’da fırsatı bekliyor. Biz bu davranışı ‘Kasım sabrı’ olarak tanımlıyoruz” diye konuştu.

Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin ise “Hepsiburada hikayesi ile birlikte Türkiye’nin dijital ekonomisinin de en güçlü hikayelerinden birini yazdık. Efsane Kasım bu hikayenin en heyecan verici sayfalarından biri. Bu zamana kadar milyonlarca siparişin, markanın ve hikayenin bir parçası olduk. 2016’da Türkiye’ye kazandırdığımız bu dönemi ‘kara cuma’ anlayışından çıkarıp kültürümüze uygun, planlı, sabırlı ve tasarruf odaklı bir döneme dönüştürdük. Artık Efsane Kasım, sadece bir indirim dönemi değil; ihtiyaçların giderildiği, planlı bir finansal stratejinin uygulandığı bir alışveriş dönemi haline geldi” ifadelerini kullandı.