Alkaş’ın Resmi Türkiye Temsilcisi olduğu, perakende ve gayrimenkul dünyasının en prestijli buluşmalarından MAPIC, bu yıl 30’uncu kez 4–6 Kasım 2025 tarihlerinde Fransa’nın Cannes kentinde düzenleniyor.
Driving Value, Building Growth” temasıyla gerçekleşecek fuar, 30 yıllık birikimin ardından “The International Retail Leasing Hub” kimliğiyle, perakendenin geleceğini şekillendirecek daha odaklı ve stratejik bir yapıya evriliyor.
Bu yılın ana odağı, doğrudan temas ve güvene dayalı iş birliği kültürünü yeniden canlandırmak.
İki gün boyunca yatırımcılar, geliştiriciler ve markalar arasında yoğun görüşmeler yapılacak; 6 Kasım’daki “NextGen Retail Day” oturumları ise geleceğin perakende vizyonlarını sahneye taşıyacak.
Yurt dışına açılmak isteyen Türk markaları için MAPIC, “doğru kişiyle, doğru masada, doğru zamanda buluşma” fırsatı sunuyor. Sadece bir fuar değil, yeni pazarlarla doğrudan temas ve kalıcı iş ortaklıkları kurma zemini yaratıyor.Türkiye, bu yıl “Turkish Brands” çatısı altında 11. kez yerini alıyor. Ticaret Bakanlığı, Turkish Apparel ve İHKİB desteğiyle oluşturulan bu platform, Türk markalarına uluslararası yatırımcılarla stratejik bir vitrin sunuyor.
Bu yıl Alix Avien, AVVA, Damat, DeFacto, Derimod, ebebek, FLO, Hemington, İpekyol, Kiğılı, Lufian, NaraMaxx, Nebim gibi markalar “Turkish Brands” alanında; Hupalupa, Playland ve Zeplin ise Türk eğlence perakendesinin dinamizmini yansıtacak kendi stantlarıyla yer alıyor.
Hazır giyim ve moda markalarının katılımındaki artış, Türk markalarının uluslararası güven, kalite ve tasarım algısındaki yükselişini de teyit ediyor.
Avrupa, Körfez ve Asya pazarlarına açılmak isteyen markalar için MAPIC, doğru bağlantıları kurma, yeni pazarlara erişim ve marka bilinirliğini artırma açısından eşsiz bir platform olmaya devam ediyor.
Alkaş, Türkiye temsilcisi olarak, bu temasların doğru stratejilerle ve verimli biçimde gerçekleşmesini sağlıyor.
MAPIC 2025, geçmişin deneyimiyle geleceğin dinamizmini birleştirerek, perakende sektörünün küresel yol haritasını yeniden tanımlamaya hazırlanıyor.

