2010’dan bu yana farklı sektörlerde edindiği deneyimle W Yönetim Hizmetleri, müşterilerine esnek ve etkili çözümler sunuyor. Müşteri geri bildirimleriyle sürekli iyileştirilen hizmet kalitesi ve W Yönetim Akademi ile desteklenen eğitim programları, operasyonel başarı ve memnuniyetin temelini oluşturuyor.

W Yönetim Hizmetleri A.Ş. olarak, 2010’dan bu yana farklı sektörlerdeki projelere entegre tesis yönetim hizmetleri sunuyorsunuz. Bu süreçte edindiğiniz tecrübeler şirketinizin hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini nasıl şekillendirdi?
Sektöre Özgü Uzmanlık ve Esneklik konusunda; her sektörün tesis yönetimi ihtiyaçları farklılık göstermektedir, o sebeple farklı tesislerde edindiğimiz tecrübeler müşteriye esnek ve etkili çözüm sunmamızı sağlamaktadır. Ayrıca farklı sektörlerde hizmet sunmamızdan kaynaklı, çeşitli zorluklar ve krizleri tecrübemiz ile önceden öngörebilme ve anında proaktif çözüm bulabilmemiz müşteri memnuniyeti açısından önem teşkil etmektedir. Kendisini sürekli geliştirme felsefesiyle, farklı sektörlerdeki en iyi uygulamaları inceleyerek, kendimize entegre ederek hizmet standartlarımızı sürekli geliştirmeyi hedeflemekteyiz ve tüm bu süreçleri Müşteri Geri Bildirimine Dayalı İyileştirme ve Geliştirme yaklaşımıyla yürütmekteyiz.
W Yönetim Akademi aracılığıyla personelinize sunduğunuz eğitim programları ile hem beyaz hem mavi yaka çalışanlarınızın gelişimini destekliyorsunuz. Bu programların hizmet kalitesi ve operasyonel başarıya katkılarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Şirkemiz hizmetlerinin ön saflarında yer alan temizlik, güvenlik, teknik bakım gibi alanlardaki mavi yaka çalışanlar için tasarlanan Eğitim Serisi, operasyonel başarının temelini oluşturmaktadır. Bu programların temel katkıları çalışanlarımızın verdiği hizmetlerde belirli bir standardizasyonu yakalamak ve iş kalitesini ve bilincini en üst düzeye çıkarmayı hedeflemektir Beyaz Yaka çalışanlarımız için de ayrıca bir Serimiz bulunmaktadır. Buradaki hedefimiz ise; şirketin stratejik hedeflerine ulaşması ve operasyonel verimliliğin artması ile sürdürülebilir hizmet anlayışının kurum kültürü temeli haline gelmesidir. Bu programlar, “mutlu çalışan” prensibinin “yüksek verimlilik” ve “üstün hizmet kalitesi” ile birleştiği bir kurumsal kültürün temelini atmaktadır.