Haber

Pazarlama Dünyası Global Marketıng Summıt 2025’de Buluşuyor

Dünyanın en önemli pazarlama guruları, iş dünyasının en etkin pazarlama liderleri 15-16 Ekim’de beşinci kez bir araya geliyor.

Pazarlama dünyasının yıldızlarını buluşturan Global Marketing Summit 2025, 15-16 Ekim tarihlerinde Mandarin Oriental Bosphorus Istanbul’da gerçekleşecek. Zirvenin bu seneki konusu “Yapay Zeka ve İnsan Odaklı Pazarlama”. Pazarlama dünyasının guruları, pazarlama liderleri, dünyaca ünlü yazarların anlatımı ile unutulmaz bir içerik sektör katılımcılarını bekliyor. 

Pazarlama sektörünün dünyadaki en etkili ismi olarak kabul edilen pazarlama gurusu “Modern Pazarlamanın Babası” Philip Kotler, zirvede beşinci kez onur konuşmacısı olarak yer alacak. Kotler konuşmasında ‘Pazarlama, Değişen Dünyayla Karşı Karşıya’ konusundaki öngörülerini katılımcılar ile paylaşacak. 

İkna Mimarisi Gurusu Dijital İkna ve Müşteri Deneyimi Alanında Öncü, New York Times Çok Satanlar Listesinde Yer Alan Yazar Bryan Eisenberg, TRUSTBYTES Kurucu Ortağı ve CEO’su, Yapay Zeka Danışmanı Jeremy Prasetyo, Küresel Pazarlama Lideri, Marketing ve Teknoloji Profesörü, Yazar ve Yönetim Kurulu Üyesi Nicole Alexander, CEO’lara ve Yönetim Kurullarına İnovasyon Stratejisi, Liderlik ve Kültür konularında danışmanlık yapan yazar Cris Beswick, COMMON Kurucu Ortağı ve CEO’su, One Million Truths Kurucusu ve CEO’su Mark Hamilton Eckhardt, Philips Kıdemli Tasarım Stratejisti, Seçim Mühendisi & Radikal Empati Uzmanı Jon Haywood, AKQA Genel Müdürü Hannah Shevell, Return to Earth Studio Kurucu Ortağı ve Yönetici Yapımcı Tony Stearns, Fourthline Pazarlama Başkan Yardımcısı, Pazarlama Danışmanı, Mentor ve Koç Kelly McConville ve daha fazla fikir önderi Global Marketing Summit 2025’te İstanbul’da sahne alacak. 

150’nin üzerinde yıldız konuşmacı, Masterclass ve Workshoplar ile bu sene de unutulmaz bir Zirve Pazarlama sektörünü bekliyor.

Ford Resmi Sponsorluğu ortaklıkları ile 15-16 Ekim tarihlerinde Mandarin Oriental Bosphorus Istanbul’da düzenlenecek Global Marketing Summit 2025 muhteşem bir programla pazarlama ve iş dünyasını kucaklamaya hazırlanıyor. Dev Zirve, birbirinden özel içerikler ile 150’nin üzerinde önemli konuşmacıyı ağırlayacak. Katılımcılar için gurularla masterclass ve workshop’lar da gerçekleşecek.

2025’in teması: “Yapay Zeka ve İnsan Odaklı Pazarlama”

Tüm dünyadan da yoğun ilgi gören Global Marketing Summit 2025’in bu seneki teması “Yapay Zeka ve İnsan Odaklı Pazarlama”. Zirve’nin 15-16 Ekim’de gerçekleşecek olan fiziki oturumlarının yanı sıra; 14-15-16-17 Ekim 2025 tarihinde fiziki oturumlara “kayıt yaptırmış olan” katılımcılara özel online içerikler paylaşılacak. Bu özel içerikler ömür boyu ulaşabilme olanağı ile katılımcılar için muhteşem bir arşiv değeri taşıyacak. 15 Ekim 2025 tarihinde Mandarin Oriental Bosphorus’da CEO’ların ve üst düzey pazarlama liderlerinin katılımı ile “CMO Circle Özel Öğle Yemeği” de beşinci kez gerçekleşecek. 

Türkiye’den dünyaya açılan bir dünya markası

Türkiye’nin lider toplantı ve etkinlik şirketi KREA M.I.C.E. tarafından sektördeki yirmi üçüncü yılında büyük bir titizlikle hazırlanan ve sunulan Global Marketing Summit, her yıl dünyanın en ünlü konuşmacılarını bir araya getirerek pazarlama dünyasının üst düzey katılımıyla büyük başarı elde ediyor ve sadece Türkiye değil dünyanın dört bir yanından pazarlama profesyonelleri Zirve’yi büyük bir ilgi ile takip ediyor. Bu yönüyle Global Marketing Summit, Türkiye’den dünyaya açılan uluslararası bir platform ve dünya markası olma özelliği de taşıyor.  

“Pazarlama sektörü profesyonelleri ve liderleri için hayal edilenin ötesini kurgulamaya devam ediyoruz”

Zirve Başkanı, KREA M.I.C.E. Kurucusu ve CEO’su, KREA Digital Kurucu Ortağı Seda Mızraklı Ferik, Global Marketing Summit 2025’in beşinci yaşı sebebi ile çok özel bir hazırlık yaptıklarını belirterek, sektörün ihtiyacı olan en kritik konuların en etkili ağızlardan işleneceği unutulmayacak bir etkinlik olacağını söyledi. 

Zirveyle ilgili bilgi veren Mızraklı Ferik, beş yıldır onur konuşmacıları olan Dr. Philip Kotler’in uzun yıllardır altını çizdiği “Pazarlamanın 4 P’si konseptini bu sene de muhteşem içerik, muhteşem mekân, muhteşem ağırlama ve muhteşem bir değer teklifini marka DNA’ları olarak kabul ettiklerini ve bu sene de aynı yaklaşım ile hayata geçireceklerini” dile getirdi. Yirmi yılı aşan bir süredir dünyada toplantı endüstrisindeki trendleri takip eden değil, belirleyen bir marka olduklarının altını çizen Mızraklı Ferik, her sene gerçekleştirdikleri içerik ve konseptlerin özgün bir kimliğe sahip olabilmesi için büyük bir ekip ile aylar süren çalışmalar gerçekleştirdiklerini belirtti. Bu yılın teması olan “Yapay Zeka ve İnsan Odaklı Markaların” odağında “başarının yeni formülünde” yeni teknolojilerin de desteği ile temelde yine “insana” (müşterinin esas istek ve ihtiyaçlarına) odaklandıklarını belirtti.