AVM Öne Çıkanlar

212 Outlet’te yüksek doluluk oranı ve başarılı mağaza stratejisi

212 Outlet, yüzde 98 doluluk oranı ve doğru marka seçimiyle başarıyı yakalıyor. Yönetimden mağaza sahiplerine kadar herkesin kazanç sağladığı bir ortam yarattıklarını ifade eden 212 Outlet Kiralama Müdürü İlhan Akkoç, orta ve üst segment markaları bir araya getirerek her bütçeden ziyaretçiye hitap ettiklerini ve yeni markalarla büyümeyi sürdürdüklerini vurguladı.

212 Outlet’te son yıllardaki başarılı doluluk oranını neye bağlıyorsunuz?

212 Outlet’te doluluk oranı mevcutta yüzde 98 düzeyinde, kalan kiralanabilir alanlarımız için de talepler bulunuyor. 212 Outlet olarak esas önem verdiğimiz konu; doluluk oranı yanında doğru markaların, doğru lokasyonda bulunması. Çünkü biz uzun dönemli ve herkesin kazançlı çıktığı ilişkiler kurmayı amaçlıyoruz. Başarıya inanmadığımız hiçbir uygulamaya, sadece kazanç amacıyla yaklaşmıyoruz. 212 Outlet’te oluşan bu güven duygusu hem yönetim ile mağazalarımız hem de mağazalarımızın kendi arasında bir aile ortamı oluşturdu. Tüm bu sebeplerle başarı kendiliğinden gelmektedir. 212 Outlet olarak bu anlayışımıza devam edeceğiz ve markalarımız ile yeni başarılara ulaşacağız

Mağaza karması konusunda nasıl bir strateji izliyorsunuz? Outlet bir AVM olarak orta segment ve üst segment markaları aynı çatı altında bir araya getirmenin avantajları neler?

212 Outlet’in en büyük avantajı her bütçeden ziyaretçiye hitap edebilmek. Bu durum sayesinde ziyaretçilerimiz aradıklarını, istedikleri fiyatlarla mutlaka buluyorlar. 212 Outlet, turist ziyaretçi oranı yüksek bir alışveriş merkezi ve turist ziyaretçilerimiz üst segment markaları bizden talep etmektedir. Mevcutta 212 Outlet çatısı altında bulunan üst segment markalarımız yüksek cirolara ulaşmaktadır ve turizme yönelik çalışmalarımıza katlayarak devam ettiğimiz için mevcut durum da orantılı olarak artacaktır. Yerel ziyaretçilerimiz ise ekonomik şartlardan dolayı daha çok orta segment markalarımıza ilgi göstermektedir. Yiyecek-içecek tarafında ise güzel bir marka karması yakaladık, çok çeşitli kafe-restoranlarımız ile her bütçeye hitap eden bir seviyeye ulaştık. Görüşmelerimizin devam ettiği, tüketiciler tarafından bilinen birkaç kafe-restoran markamızı da çok yakında 212 Outlet’te göreceğiz.