Little Caesars Türkiye, 2024 yılını 141 restoranıyla tamamlarken, 2025’e sürdürülebilir büyüme hedefiyle giriyor. Yeni yılda yeni şubeler, dijitalleşme yatırımları ve yenilikçi ürünlerle daha fazla pizza severi ağırlamaya hazırlandıklarını ifade eden Çelebi Gıda A.Ş ve Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru, tüketici tercihlerini değiştiren trendleri takip ederek ilerlemeyi önemsediklerini vurguladı.

2024 yılına dair genel bir değerlendirme yapacak olursak, Little Caesars için bu yıl nasıl geçti?
Little Caesars Türkiye olarak 2024 yılını toplam 141 restoran sayımız ile tamamlıyoruz. Globalde ise 28 ülke ve bölgede yer alan 6500’den fazla şube ile pizza endüstrisinin en büyük oyuncularının arasındaki konumumuzu koruyoruz. Bu yıl toplam 25 restoran açtık, 7 restoranımızı yeniledik ve farklı lokasyonlarda farklı ihtiyaçlara hizmet veren yeni mağazalar için de çalışmalarımız sürüyor. Perakende sektörünün son çeyreği yılın en hareketli dönemi olma özelliğini taşıyor. Ancak yıl; sektör, küresel ve yerel ekonomik şartlardan, tüketici davranışlarındaki değişimlerden ve değişen sektörel trendlerden fazlasıyla etkilenebiliyor. Bizim içinde yer aldığımız QSR (Quick-Service Restaurant) alanı ise kış ayları eve siparişin yoğun olduğu aylar ve bizde de aynı yoğunluk sürüyor. Diğer taraftan tüketicinin ekonomik olarak zorlandığı bir dönemden geçiliyor. O nedenle 2024’ün son günleri hem fırsatları hem de zorlukları beraberinde getiriyor. Little Caesars olarak rekabetçi fiyatlarımız ve sürekli kampanyalarımızla pizza severlerin yanında olmayı sürdürüyoruz.
Little Caesars’ın Türkiye’deki büyüme yolculuğunda 2025 yılına yönelik belirlediğiniz ana hedefler nelerdir?
Little Caesars olarak Türkiye’deki büyüme stratejimize uygun bir şekilde hem yeni şubeler açmaya hem de mevcut şubelerimizi ve sistemimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Yatırımlarımız sadece fiziksel genişlemeyle sınırlı değil; dijitalleşme ve operasyonel verimlilik alanlarında da önemli projeler yürütüyoruz. Ayrıca, yeni ürün geliştirme çalışmalarımız da hız kesmeden devam ediyor. Burada tüketici tercihlerini değiştiren trendleri takip ederek ilerlemeyi önemsiyoruz.
2025’e, sürdürülebilir büyüme hedefiyle giriyoruz. Pizzalarımızın lezzetini daha fazla insana ulaştırmak ve franchise ağımızı büyütmek istiyoruz. Daha fazla misafire hizmet verirken şubelerimizi karlı bir şekilde büyütebilmek en birinci önceliğimiz. Yeni lokasyonlarda yeni konseptlerle büyüyerek misafir memnuniyetini artırmaya ve marka bilinirliğimizi güçlendirmeye odaklanıyoruz.
