Türkiye’nin en büyük döner üreticisi Bereket Döner, son 8 ayda şube sayısını 68’den 136’ya çıkararak sektörün en hızlı büyüyen markalarından biri oldu. Yerli, doğal, kaliteli ve helal ürünleriyle tüketicilerin gönlünde taht kuran Bereket Döner, yenilikçi yönetim anlayışı ve yeni konseptiyle bu başarısını şimdi de AVM’lerle taçlandırmayı hedefliyor.
Bünyesine Komagene’yi de katarak Türkiye’nin 1 numaralı franchise markası haline gelen Bereket Döner, Yörpaş A.Ş. çatısı altında franchise, lojistik, reklam, pazarlama ve ürün geliştirme alanlarında yeni atılımlar gerçekleştirmeye başladı. Şirket, cadde mağazalarındaki güçlü konumunu AVM’lere taşıyarak yatırımcılarına bu alanda cazip fırsatlar sunuyor. AVM’lerde yer almak isteyen yatırımcılara özel avantajlarla dolu bir iş modeli geliştiren Bereket Döner, AVM konseptinde kârlı ve sürdürülebilir çözümler sağlıyor.
Bereket Döner’in AVM yatırımcılarına sunduğu avantajların başında, düşük konsept maliyetleri ve uygun fiyatlı ürün seçenekleri geliyor. Özellikle AVM’lerde yüksek müşteri trafiği sayesinde yatırımın daha hızlı geri dönüş sağlaması ve bu alandaki hazır müşteri kitlesi, yatırımcılar açısından cazip bir fırsat yaratıyor. AVM konsept maliyetlerinin %50 daha düşük olması da markaya yatırım yapmayı daha erişilebilir hale getiriyor.
AVM’lerde büyümeye önem veriyoruz
Bereket Döner Franchise Direktörü Serkan Özbay, AVM stratejilerini şöyle açıklıyor: “Bereket Döner olarak, AVM’LERE BEREKET KATACAĞIZ Türkiye’nin en büyük döner üreticisi Bereket Döner, son 8 ayda şube sayısını 68’den 136’ya çıkararak sektörün en hızlı büyüyen markalarından biri oldu. Yerli, doğal, kaliteli ve helal ürünleriyle tüketicilerin gönlünde taht kuran Bereket Döner, yenilikçi yönetim anlayışı ve yeni konseptiyle bu başarısını şimdi de AVM’lerle taçlandırmayı hedefliyor. AVM’leri yalnızca satış noktası olarak değil, marka deneyimimizi güçlendirme ve müşterilerle daha etkin buluşma alanı olarak görüyoruz. AVM’ler, yüksek müşteri trafiğiyle markamızın bilinirliğini artırırken, yatırımcılarımız için sürdürülebilir bir iş modeli sunmamız a da olanak tanıyor. Bu yüzden, Bereket Döner olarak AVM’lerdeki varlığımızı artırmayı ve bu alandaki yatırımcılarımıza avantajlı çözümler sunmayı önceliklerimiz arasında görüyoruz.”
Alternatifli menüler ve zengin ürün yelpazesi
Bereket Döner, AVM konseptine uygun geniş menü seçenekleriyle de dikkat çekiyor. Hem fast food hem de alakarta uygun ürün yelpazesi ile farklı müşteri profillerine hitap etmeyi hedefleyen Bereket Döner, AVM’lerdeki müşterilere hızlı ve lezzetli seçenekler sunuyor. Özellikle AVM ziyaretçilerine uygun hale getirilen alternatifli menülerle, fast food’un yanı sıra daha zengin tatlar ve daha geniş ürün çeşitliliği sunmayı planlıyor.
Markanın yeni AVM stratejisi, Bereket Döner’in güçlü marka kimliğini daha geniş bir kitleye tanıtma amacıyla oluşturulurken, yatırımcılar için sürdürülebilir, kârlı ve hızlı geri dönüş sağlayan bir büyüme modeli sunuyor. 8 ay gibi kısa bir sürede şube sayısını ikiye katlayan Bereket Döner, Türkiye genelinde yatırımcılara sunduğu avantajlarla döner sektöründe güvenilir bir iş ortağı olmaya devam ediyor.


