2024-2025 yıllarında Avrupa ve Orta Doğu pazarlarına odaklanarak, yerel trendleri yansıtan özgün koleksiyonlar sunmayı hedefl eyen PAULMARK, sonbahar/kış koleksiyonunda doğadan ilham alan renk paletleri ve zamansız şıklığıyla her sezon olduğu gibi bu sezonda da zarif bir görünüm sunuyor. PAULMARK Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Sait Kayatürk’ü ağırladığımız Kasım sayımızda Kayatürk, hedef yurt dışı pazarlarına yönelik stratejilerini de okurlarımıza aktardı.
Hedeflediğiniz yurt dışı pazarları hangileri? Bu pazarlara giriş stratejileriniz neler?
PAULMARK olarak, 2024-2025 yıllarında yurt dışında stratejik bölgelerdeki varlığımızı genişletmeye odaklanıyoruz. Öncelikli hedefimiz, Avrupa ve Orta Doğu gibi bölgelerdeki anahtar pazarlar. Bu bölgelerde hem yerel tüketici taleplerine uyumlu hem de markamızın stilini öne çıkaran koleksiyonlar sunarak farklılaşmayı amaçlıyoruz. Stratejimizin temelinde yerel trendleri yakından takip etmek, kullanıcı deneyimine odaklanmak ve müşteriyle olan etkileşimi sürekli hale getiren dijital platformları kullanmak yer alıyor. Dijital mağazalar, yerel iş ortaklıkları ve belirli bölgelerde açtığımız pop-up mağazalar aracılığıyla, her bölgeye özgü, esnek ve ölçeklenebilir bir genişleme hedefliyoruz.
Bu yılki sonbahar/kış koleksiyonunuzda öne çıkan temalar ve tasarım unsurları neler? Hangi renk paletlerini ve stilleri tercih ettiniz?
2024-2025 sonbahar/kış koleksiyonumuzda, zamansız şıklığı ve rahatlık odaklı stilleri bir araya getiren bir tasarım anlayışını benimsiyoruz. Koleksiyonumuzda doğanın tonlarından ilham alan yumuşak nötr renkler, sıcak kahverengiler, gece mavisi ve çam yeşili gibi doğal tonlar öne çıkıyor. Klasik ve modernin uyumunu sağlamak amacıyla minimal çizgiler, rahat kesimler ve doğal dokularla zarif bir görünüm sunuyoruz. Bu yıl markamızın yüzü olarak tanıttığımız ünlü oyuncu Ayça Ayşin Turan, koleksiyonun doğallığını ve zarafetini başarıyla yansıtıyor. Koleksiyonumuzun çok yönlü parçaları, Ayça Ayşin Turan’ın özgün tarzı ile bütünleşerek geniş bir kitleye hitap ediyor ve kullanıcıların kendi stillerine uygun kombinler oluşturmasına olanak tanıyor.
E-ticaret stratejilerinizi nasıl geliştiriyorsunuz? Fiziksel mağaza ile online alışveriş deneyimi arasında nasıl bir denge kuruyorsunuz?
PAULMARK olarak, e-ticaret stratejilerimizde müşteri deneyimini önceliklendiriyor, dijital kanallarımızı güçlendirmeye yönelik sürekli iyileştirmeler yapıyoruz. Artık hiçbir pazaryerinde bulunmadan, yalnızca kendi web sitemiz üzerinden satış yaparak daha özel bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda, online alışveriş ve fiziksel mağazalarımızda aynı yüksek kalitede bir deneyim sağlamak için omnichannel stratejimize odaklanıyoruz. Mağazalardaki ürün stoklarımızı online sistemle senkronize ederek müşterilerimize hızlı erişim sunuyor, mağazadan teslim alma gibi kolaylıklarla kullanıcı deneyimini zenginleştiriyoruz. Tüm alışveriş sürecini tek çatı altında toplarken, yeni interaktif özelliklerle kullanıcı dostu bir platform yaratmayı hedefliyoruz.