Franchise

Dürümle, aylık 2 milyon misafir sayısını aşarak büyümesini katlamaya devam ediyor

Kasım sayımızda ağırladığımız Dürümle CEO’su Fatih Özçanak, dürüm satışlarında 2024 yılı için yüzde 160 büyüme hedeflediklerini belirterek, Türk mutfağının eşsiz tatlarını yenilikçi bir şekilde sunma kararlılıklarını ve müşteri memnuniyetine verdikleri önemi vurguladı. Özçanak, bu hedefe ulaşmak için hem ürün çeşitliliğini artıracaklarını hem de şube ağını genişleterek daha fazla tüketiciye ulaşmayı planladıklarını ifade etti. Ayrıca, markanın küresel ölçekteki genişleme planlarını ve Türk mutfağını tanıtma vizyonlarını da paylaşarak, bu sayede Dürümle’nin hem yerel hem de uluslararası pazarlarda daha güçlü bir konum elde edeceğini kaydetti.

Dürümle menüsündeki lezzetleri tasarlarken hangi kültürel etkilerden ilham alıyorsunuz? Dürümle’ye ait özel soslar nasıl reçetelerle hazırlanıyor?

Dürümle’de her lezzet, Türkiye’nin klasik tatlarının izlerini taşıyor. Kebap, tavuk şiş ve et döner gibi Türk mutfağının en sevilen lezzetlerini yenilikçi bir yaklaşımla müşterilerimize sunarken, herkesin damak tadına hitap edecek dokunuşlarda bulunuyoruz.

Dürümle çeşitlerimizin içerisinde bize özgü tariflerle hazırlanmış özel soslar yer alıyor. Soslar hem dürüm içerisindeki malzemeler ile uyum hem de lezzet bakımından değerlendiriliyor. Ateş ızgarasında pişen etler, kibrit patates ve çıtır lavaş ile birleşince de lezzeti ikiye katlıyor diyebilirim. Böylelikle Dürümle’de klasik lezzetleri yenilikçi bir formda deneyimleyebiliyorsunuz.

2023 yılında en çok tüketilen ürün dürüm olurken, sektördeki bu talebi ve büyümeyi nasıl değerlendiriyorsunuz, önümüzdeki yıllarda bu büyüme trendi sizce devam eder mi? Dürümle’nin sektörün bu hızlı büyüme trendi ve yoğun tüketici talebine ilişkin önümüzdeki yıllarda alacağı aksiyonlar neler olacak?

Dürüm, her kesimden ve yaş grubundan kişiye hitap eden pratik, lezzetli ve doyurucu bir seçenek olduğu için sektördeki en popüler ürünler arasında yer alıyor. 2024 yılında dürüm satışlarında ciddi bir artış gözlemledik, bu da tüketicinin Türk mutfağına olan ilgisinin ve lezzetlerimize olan talebin artarak devam ettiğini gösteriyor. Hızlı yaşam temposu nedeniyle tüketiciler artık pratik seçenekleri tercih ediyor. İlerleyen yıllarda bu büyüme trendinin sürmesini bekliyoruz.

Dürümle olarak, 2024 ve sonrasında ürün çeşitliliğimizi artırmaya ve tüketicilerimize özel tatlar sunmaya devam edeceğiz. Ayrıca şube ağımızı genişleterek daha fazla dürümseverle buluşmayı ve dijital kanallardaki gücümüzü artırmayı hedefliyoruz.

Dürüm arası lezzetlerinizi tüketicilere tanıtırken hangi pazarlama stratejilerini benimsiyorsunuz, online ve fiziki kanala yönelik kampanya çalışmalarınızdan bahseder misiniz? Hangi kanalda tüketici talebinin yoğunlaştığını gözlemliyorsunuz?

Dürümle olarak hem çevrimiçi hem de fiziksel kanallarda güçlü bir pazarlama stratejisi izliyoruz. Online kanallarda, dijital reklamlar ve sosyal medya platformları üzerinden geniş kitlelere ulaşarak, özellikle genç grupların ve ailelerin ilgisini çekiyoruz. Müşterilerimize her şubede aynı lezzeti yaşatmak bizim için çok önemli. Kaliteli malzemelerimiz, menü çeşitlerimiz ve müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem ile tüketicilerimize her ziyaretlerinde standart bir deneyim sunuyoruz. Bu da tüketiciler tarafından tercih edilmemizi sağlıyor.

Son yıllarda tüketici talebinin yoğunluğunun online kanallar üzerinde olduğunu görüyoruz. Özellikle pandemi döneminden sonra tüketici alışkanlıklarının değiştiğini gözlemledik, bu süreçte online siparişlere olan ilgi oldukça arttı. Biz de online sipariş ve dijital kanallara yaptığımız yatırımlarımızı artırıyoruz. Aynı zamanda hem şubelerimizde hem de online kanallarda müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz. Dürümle olarak, her kanalda en yüksek hizmet kalitesini sunmayı hedefliyoruz.

2024 yılını nasıl bir büyüme hacmine ulaşarak kapatmayı hedefliyorsunuz, 2025 yılına ilişkin büyüme hedefiniz nedir?

2024 yılını ciro bazında yüzde 160 büyüme kaydederek tamamlamayı hedefliyoruz. Yıl bitmeden, 22 milyon dürüm satışına erişmeyi ve Türkiye genelindeki şube sayımızı 150’ye çıkarmayı planlıyoruz.

2025 yılında ise, Türkiye genelinde ve yurt dışında daha geniş bir ağa ulaşacağız. Özellikle Batı Avrupa ülkelerine açılma planlarımız var. Dürümle olarak, Türk mutfağını küresel ölçekte tanıtma vizyonumuzu hayata geçirmeyi amaçlıyoruz. Bu hedefler doğrultusunda Dürümle lezzetlerini daha geniş bir kitleyle buluşturmak için hızla ilerlememizi sürdürüyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Geleneksel lezzetleri modern bir dokunuşla tüketicilere sunarak sektörde kendimize özel bir konum edindik. Müşteri beklentileri ve ihtiyaçlarına en iyi şekilde karşılık vermek adına gelişime ve değişime büyük önem veriyoruz. Önümüzdeki dönemde de müşterilerimizi yeni lezzetlerimizle buluşturacağız. Dürümseverler için her zaman lezzet yolculuğumuzu daha da ileri taşıyacağız.