İç pazarda nüfusun yüksek olduğu ve ekonomik anlamda yüksek profilli illerde varlığını artırma hedefiyle yatırımlarını sürdüren DUFY, müşterileriyle sadece ticari bir birliktelik değil, ürünlerinin hikayesiyle beraber aynı zamanda duygusal bir bağ kurmayı amaçlıyor. DUFY Genel Müdürü Emrah Gümüş’ü ağırladığımız Ağustos sayımızda Gümüş, franchise noktasında agresif çalışmalarının mevcut olduğunu ifade ederek, yıl sonuna dek minimum 20 yeni mağaza açacaklarını belirtti.
Perakende sektöründe erkek giyim alanında DUFY’nin sektördeki konumuna yönelik neler söylersiniz, 60 yıllık deneyime sahip köklü bir marka olarak marka çatınız altına girmek isteyen yatırımcı adaylarına sunduğunuz avantajlardan bahseder misiniz?
Çevre dostu teknolojiler ile birlikte inovatif ürünlerimizle pazardaki yerimizi sağlamlaştırmaya ve müşterilerimizin tüm değer zincirlerine uyumlu, kapsayıcı, nitelikli hizmet vermeyi ilke edinerek varlığımızı sürdürmeyi hedefliyoruz. Markamız, müşterilerimiz ile sadece ticari bir birliktelik değil, ürettiğimiz ürünlerin hikayesi ile beraber aynı zamanda duygusal bir bağ kurmayı amaçlamaktadır.
İkinci sorunuz için ise franchise noktasında agresif çalışmalarımız mevcut. Yatırımcılarımız adına öncelikle en büyük avantaj “DUFY” markası ve bu büyük avantaj için royalty bedeli almıyoruz, yüzde 50 kâr marjı ile çalışıyoruz. Bayilikteki amacımız, iç pazarda nüfusun yüksek olduğu ve ekonomik anlamda yüksek profilli illerimizde varlığımızı artırmak. Bu noktada gayet olumlu adımlar atarak yolumuza devam ediyoruz ve yeni yatırımcıları bünyemize bekliyoruz.
Yaz mevsimini yavaş yavaş geride bırakırken, markalar sonbahar/kış koleksiyonları hazırlıklarına başladı. DUFY’de yeni koleksiyon hazırlıkları nasıl gidiyor, yeni sezona damganızı vuracağınız tasarımlarda öne çıkan unsurlar neler olacak?
24FW Koleksiyonumuz günlük giyimde modern, konforlu ve yumuşak dokulu, klasik tarzda ise şık ve zarif detaylarla öne çıkmaktadır. Doğanın renk paletinden ilham alarak en popüler renk ve desenler ile zenginleştirerek müşterilerimizin tarzını en üst seviyeye çıkarmak için tasarlanmıştır. Sıcak bej tonlarının temelini oluşturduğu koleksiyonumuzda duble face kumaşlar, nefes alan gömleklerimizle beraber moda tutkunu müşterilerimizi etkilemeye çalışacağız.
Yılın geri kalanında mağaza yatırımlarınız nasıl şekillenecek, kaç yeni mağazayı müşterilerinizle buluşturacaksınız?
Her zaman olduğu gibi büyüme odaklı bir anlayış ile yolumuza kaldığımız yerden devam edeceğiz. Röportajı verirken dahi yeni açılacak mağazalarımızın son durumlarını kontrol ediyoruz. Yakın zamanda özellikle yaygınlaşmak istediğimiz Anadolu’da önemli lokasyonlarda açılışlarımız olacak. 2024’ün sonuna kadar bayiliklerimiz ile beraber minimum 20 mağaza açılışımız olacağını öngörmekteyiz.