Dünyada 90, Türkiye’de 30 yıllık tecrübesi ile Elektronik Fiyat Etiketi,
RFID, Trafik Analiz Çözümleri, Passlogic PDKS Sistemleri, Kayıp Önleme,
Mağaza Performans Yönetimi ve Perakendeye Özel Uzaktan İzleme Hizmetleri ile perakendenin dönüşümünde büyük rol oynayan Securitas Technology, yenilikçi çözümlerini Perakende Günlerinde sektör ile buluşturdu.
Sektördeki 30 yıllık tecrübesiyle perakende sektörünü dönüştüren teknolojiler geliştirerek müşterileriyle buluşturan Securitas Technology, yenilikçi çözümlerini Perakende Günlerinde sektör ile buluşturdu.
Perakendede devrim yaratan çözümler
Securitas Technology Türkiye Genel Müdürü Pelin Yelkencioğlu, “Yapılan araştırmalar, 2024 yılında perakende dünyasını etkileyecek en önemli teknolojilerin, müşteri deneyimlerini kişiselleştirmeye, mağaza çalışanlarını güçlendirmeye, envanter görünürlüğünü artırmaya yönelik olduğunu gösteriyor. Sektörü bu amaçlara taşıyan teknolojiler arasında Elektronik Fiyat Etiketi (ESL) ve RFID başı çekiyor. Bugünkü ekonomik şartlarda doğru fiyatlama yapabilmek, reyon-kasa fiyat farklarını ortadan kaldırarak müşteri memnuniyeti sağlamak için perakendeciler, Elektronik Fiyat Etiketi’ne yatırım yapmaya yöneliyor. 2030 yılına kadar dünyada pazar büyüklüğü 23,8 milyar dolara ulaşacak RFID ise perakendeyi ileriye taşıyan bir mega trend olarak yayılıyor. Securitas Technology olarak, Elektronik Fiyat Etiketi ve RFID başta olmak üzere perakende sektöründe yaşanan devrime katkı sağlayan tüm çözümlerimizle Perakende Günlerinde yer aldık.” dedi.
Futurist Tony Donofrio, Securitas Technology standında
Perakende dünyasına ilişkin fütürist görüşleriyle tanınan Sensormatic CEO’su Tony Donofrio da Securitas Technology’nin standındaydı. 2018 yılında perakende, güvenlik ve gelişen teknolojilerde küresel bir sosyal medya fenomeni olarak tanındığı danışma grubu TD Insights’ı kuran Donofrio, Perakende Günleri katılımcılarıyla sohbet etti ve sorularını yanıtladı.
Starbucks ve Boyner deneyimi paylaşılacak
İlham verici oturumlarla perakende sektörünün yeni dönemine ışık tutan Perakende Günleri’nde, Securitas Technology Türkiye Genel Müdürü Pelin Yelkencioğlu’nun moderatörlüğünde ‘Elektronik Fiyat Etiketi ile Farklı Perakende Segmentlerinde Dijital Dönüşüm’ başlıklı oturum gerçekleştirildi. Oturumda Boyner Büyük Mağazacılık Kurumsal Gelişim Genel Müdür Yardımcısı Filiz Bayrak ve Starbucks Al Shaya Ticari Grup Müdürü Nihan Koç, Securitas Technology’nin Elektronik Fiyat Etiketi ile sağladıkları dijital dönüşümü anlattı.