Lezzetli ve zengin ürün yelpazesinin yanı sıra sunum kalitelerine güvenerek oluşturdukları franchise sistemleriyle yatırımcılara yeme-içme sektöründe yer alan diğer markalara göre düşük yatırım maliyeti ve yüksek kalitede konsept imkanı sunduklarını belirten Tavada Tavuk İş Geliştirme Müdürü Akın Gürbüz ile bir araya geldiğimiz Nisan sayımızda Gürbüz, master franchise sistemlerinin detaylarını da okurlarımızla paylaştı.
Yatırımcılar nezdinde değerlendirdiğinizde gıda sektöründe tavuk ürünleri üzerine yatırım yapmak ne kadar cazip, siz Tavada Tavuk olarak markanızı cazip kılmak adına nasıl bir politika geliştirdiniz?
Bildiğiniz üzere ülke olarak enflasyonist bir dönem yaşıyoruz. Buna bağlı olarak et ürünlerindeki fiyat artışlarının doğal olarak menülere yansıması, nihai tüketici tarafında tavuk ürünlerine yönelmesine sebebiyet veriyor.
Biz Tavada Tavuk olarak zengin ürün yelpazemiz ve sunum kalitemize güvenerek oluşturduğumuz franchise sistemimizde yatırımcılarımıza, rakiplerimize nazaran düşük yatırım maliyeti ve yüksek kalitede konsept imkanı sunuyoruz.
Tavuk ürünlerine yurt dışında gösterilen ilgi nasıl, son olarak Fransa’da açtığınız şubenizle birlikte yurt dışında 5 farklı lokasyonda bulunan Tavada Tavuk’un master franchise koşullarından bahseder misiniz? Misafirler için lezzetleri benzersiz kılan, yatırımcılar için de avantajları fırsata dönüştürebilen yapınızdan söz eder misiniz?
Fransa ve Ürdün’deki şubelerimizi ziyaret eden müşterilerimizin ürünlerimize gösterdikleri ilgi ve memnuniyet bizleri mutlu ediyor. Bu sonuç, benzer kültürlerdeki tüm ülkelerde gerçekleştireceğimiz yatırımlar için bizi güçlü kılıyor.
Master franchise koşullarımız kapsamında, ilk 2 sene içerisinde 5 şube açılışı talep etmekteyiz. Konsept maliyetlerini, tarafımızca onaylanan alanların fiziki durumları ve mimari çalışmalarımız dahilinde belirlemekteyiz.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Müşterilerimizden, yakınlarımızdan ve de yatırımcılarımızdan duyduğumuz en büyük özellik ürünümüzün diğer rakiplerimize nazaran daha lezzetli oluşu. Lezzeti tabii ki sosla beraber biz veriyoruz ama buradaki özelliğimiz o tavuğun yumuşaklığı. Tüm şubelerimizde yaptığımız denetimlerden dolayı bir hizmet standardımız var, en çok dikkat ettiğimiz özelliğimiz de bu. Her yerde eşit ve standart bir hizmet sunmaya ve sağlamaya çalışıyoruz.
Aynı zamanda rakiplerimizden farklı olarak kullandığımız bazı spesifik ürünlerimiz var. Kullandığımız ürünler merkezde marine ediliyor, şubeye marine edilmiş bir vaziyette sadece bileşen sosuyla buluşmaya hazır bir durumda geliyor. Şehir dışı şubelerimize ürünlerimiz donuk gidiyor ancak bizim donuk ürünümüz lezzet kaybına asla uğramıyor.
Tavada Tavuk’un şöyle bir özelliği daha var; çok kolay ulaşılabilir bir markayız. Her problemi de yatırımcılarımız açısından çok rahat bir şekilde çözebiliyoruz. Ulaşılabilir olmak bence şu an Türkiye’de en değerli şeylerden biri.