Franchise

Yaptığımız her işi “Bursa Kebap Evi” imzasıyla yapmaya devam edeceğiz

2023 yılında yurt içi ve yurt dışında açtığı 28 yeni şubeyle Türkiye’de ve globalde toplamda 130 şubeye ulaşan Bursa Kebap Evi, Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini dünyaya tanıtıyor. Bursa Kebap Evi Yönetim Kurulu Başkanı M. Cem Helvacı’yı ağırladığımız Şubat sayımızda yeni yıla ilişkin yatırım hedeflerini ve büyüme stratejilerini konuştuk.

Bursa Kebap Evi 2023 yılını nasıl geçirdi?

Türkiye’de “Casual Dining” restorancılığın önemli markaları arasındayız. 2023 yılında yerli ve yabancı olmak üzere toplamda 10 milyon misafiri ağırladık. 2022 senesinde 102 olan şube sayımızı 2023 senesinde 130’a çıkardık, açtığımız 28 yeni şubeyle bir önceki yıla göre şube sayısı bazında %27 büyüme gösterdik.

Hizmet sektörünün ihracattaki ilk ve tek temsilcisi olan Hizmet İhracatçıları Birliği’nin düzenlediği ve hizmet sektörlerinin ödüllendirildiği Aralık 2023’teki etkinlikte 2022 Yılı Hizmet İhracatı Şampiyonları Gastronomi Hizmetleri kategorisinde ödül aldık. Dünyanın dört bir yanında Türk mutfağının unutulmaz tatlarını beğeniye sunarken, ürünlerimizin de toplamda 8 ülkeye ihracatını gerçekleştiriyoruz. Böylelikle Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini tüm dünyayla tanıştırıyoruz. İhraç ettiğimiz hizmet ve ürünlerle ülke ekonomisine döviz kazandırıyoruz. Türk mutfağında önemli bir yere sahip lezzetlerimiz ve konseptimizle globalde büyümeye devam ediyoruz. Bir Türk markası olarak Londra, Mannheim ve Toronto gibi dünyanın önemli marka şehirlerinde şubelerimizi açıyoruz. Bu başarı bizi gururlandırıyor.

2024 yılında şube hedefiniz nedir? Hangi ülkelere yatırım yapacaksınız?

Yurt dışında Almanya, İngiltere, Kanada, BAE, İran, Irak, Suudi Arabistan ve Pakistan başta olmak üzere 8 ülkede 19 şube ile, Türkiye’de 47 il’de 111 şube ile hizmet veriyoruz. Globalleşme vizyonumuzla 5 yıllık projeksiyonda yurt içinde 180, yurt dışında 75 olmak üzere 255 şubeye ulaşmak hedefimiz. Avrupa ve Amerika kıtalarında daha çok ülke ve şehirde, devamında da dünyanın farklı coğrafyalarında Bursa Kebap Evi lezzetlerini misafirlerimizle buluşturmak öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Türkiye’de doğup global bir marka olmak, ülkemizdeki başarı yolculuğumuzu yurt dışında da devam ettirmek en büyük amacımız. Bir Türk markası olarak ülkemizi global pazarlarda da güçlü şekilde temsil etmeye devam etmek istiyoruz. Şu anda birçok ülkeden franchising talebi alıyoruz ve bu bizim için gurur verici. Bu talebi ve büyümeyi yönetirken de sektöre yenilikler getirmeye ve yaptığımız her işi “Bursa Kebap Evi” imzası ile yapmaya devam etmek istiyoruz.