Doğrudan yatırım ile üçüncü mağazasını açan JYSK, 2024 yılında da büyümeye devam edecek. Türkiye’deki ilk mağazalarını Mayıs 2023’te Torium AVM ve Oasis Cadde AVM’de eş zamanlı olarak açan Danimarka merkezli ev eşyası perakendecisi JYSK, herkes için harika bir İskandinav teklifi sunma misyonunu şimdi Anadolu Yakası’nda açtığı üçüncü mağazası ile sürdürüyor.
Tepe Nautilus AVM içeresinde doğrudan yatırım ile açılan yeni JYSK mağazası, 1.421 m2’lik toplam alanı ile müşterilerine ferah bir alışveriş deneyimi sunuyor. Markanın Satış ve Pazarlama Ülke Müdürü Elif Tonyalı yeni açılışlar hakkında şu şekilde konuştu:

“Anadolu Yakası’ndaki ilk, Türkiye’deki üçüncü mağazamızı stratejik bir lokasyonda Tepe Nautilus AVM’de açtık. Anadolu Yakası’nın kalbinde, tüm toplu taşıma araçları ile erişimi mümkün kılan konumlandırmamız, Avrupa Yakası için de ulaşımı en kolay noktalardan. En eski ve köklü AVM’lerden olan Tepe Nautilus AVM’de 2. katta yer alan mağazamız 1.421 m2 genişliğinde. 3.0 yeni mağaza konsepti ile tasarlanan mağazamızda ilham veren köşeler, özel aydınlatmalar, sıcak renklerdeki kaplama ve döşemelerimiz ile müşteri deneyimini en üst seviyeye taşımayı hedefledik. Ürünlerimizin kategorileri ise tamamlayıcı ihtiyaçları hızlı ve kolay gidermek için planlandı.
18 Aralık 2023 Pazartesi günü açılışını yaptığımız mağazamıza ilgi beklediğimizden büyük oldu. Sadece açılış haftasına özel yaptığımız %70’e varan indirim kampanyamız müşterilerimiz tarafından çok beğenildi ve birçok ürünümüz çok kısa sürede tükendi. Özellikle İskandinav tarzını yansıtan birbirinden farklı tasarımlardaki yeni yıl ürünlerimiz, çok uygun fiyatlı olmaları nedeni ile misafirlerimizin favorisi oldu. Hygee felsefesini her ürün dizaynında hissedebildiğiniz JYSK ürünlerini artık İstanbul’da her iki yakada da kolayca bulabilirsiniz.
2024 yılında da yeni lokasyonlarımızda operasyona başlamak için hazırlıklarımızı devam ediyoruz. Doğrudan yatırım kararlılığını sürdüren toplam 48 ülkede faaliyet gösteren JYSK, İstanbul’dan sonra çevre illerde de faaliyete geçmek ve istihdam yaratmak için çalışmalarını sürdürüyor. Franchise taleplerine olumlu yanıt veremesek de bir gün her ilde olacağımıza inanıyor ve tüm müşterilerimizle güzel illerimizde buluşmak için sabırsızlanıyoruz. Bu kapsamda gelen talepleri ciddi bir şekilde ele alıyor ve pazar araştırmaları, fizibilite çalışmaları yapıyoruz. İstikrarlı büyüme hedefimiz en doğru lokasyonlarda en iyi kaliteyi en uygun fiyatlarla müşterilerimize ulaştırmayı kapsıyor. Yeni yılda da farklı kategorilerde yıl boyunca çok sayıda indirim kampanyamızı farklı kanallarla duyuruyor ve yenilenen ürünlerimizle herkesi JYSK’le tanıştırmaya davet ediyor olacağız.”