Şehrin sosyal yaşamına alışılagelmişin dışında yeni bir konsept kazandırma hedefiyle temelleri 5 yıl önce atılan ve Türkiye’nin en büyük karma projesi olan DownTown Bursa Yaşam ve Eğlence Merkezi kapılarını misafirlerine açtı.
Atış Grup ve Pars Toprak Sanayi A.Ş.’nin 85 bin m2 alan üzerinde ortaklaşa hayata geçirdiği kiralama ve yönetim faaliyetlerini Fiba Commercial Properties’in üstlendiği DownTown Bursa Yaşam ve Eğlence Merkezi, cadde mağazaları, restoranları, müzeleri, sinema salonları, performans sanatları merkezi, Avrupa’nın en büyük gösteri havuzu, animasyonlu led ekranları ve şehrin en büyük aile eğlence alanı ile Bursalıları seçkin dünya markalarıyla buluşturuyor.
200 seçkin marka ile yeni bir alışveriş deneyimi
‘Hayallerin Şehri’ sloganıyla hayata geçirilen DownTown Bursa Yaşam ve Eğlence Merkezi, 200 seçkin markasıyla misafirlerine yepyeni bir alışveriş deneyimi ile beraber keyifli anlar sunmaya hazırlanıyor. DownTown Bursa, 17 bin m2’lik yeşil alanı, geleneksel alışveriş kültürünün yanında Türk ve dünya mutfağının seçkin lezzetleri ve konferans salonlarıyla ayrıcalıklı bir yaşamın kapılarını ziyaretçilerine açıyor.
30 yeni marka ilk kez Bursa’da
Ulusal ve uluslararası birçok markayı çatısı altında bulunduracak olan DownTown Bursa, aynı zamanda Bursa’da ilk kez yer alacak onlarca markaya ev sahipliği yapıyor. En temel yaşam ihtiyaçlarından en lükse farklı alternatiflerle sunulan bir yaşam alanı DownTown Bursa’da; yeme-içmeden giyime, aksesuardan ev tekstiline, sağlıktan kişisel bakıma, teknolojiden müzik aletlerine kadar her türlü ihtiyaç üst düzey bir kalite anlayışı ile sunulacak. Sokak lezzetleri alanının da olduğu konseptte ayrıca Bursa’da ilk defa yer alacak 30 yeni marka kapılarını misafirlerine açtı. Gizia Brasserie, tüm konseptleriyle Vakko, WWF Reflect Studio, Sisley, Brooks Brothers, Sneaks Up, The Galliard Brasserie, Filo D’olio, Zuhal Müzik, Magnolia Shop, Carter’s, Voi Coffee, Factory Karaköy, Banko Burger, Babongo Pizza, Bansan Kore, Bobi Bubble Tea, Arzu Kaprol, Superkids, Intersport, Warner Bross, Over Game, Paul & Shark, Gilan, Viyana Kahvesi, Kronotrop, Hupa Lupa ve DasDas gibi birçok ünlü marka yeni konseptleri ile ilk kez DownTown Bursa’da olacak.
Basın mensuplarının ve davetlilerin yoğun ilgi gösterdiği açılışta konuşan Atış Şirketler Grubu CEO’su Ahmet Atış, “Projemizde Bursa’ya değer katmanın yanı sıra, birçok turistlik faaliyetler de gerçekleştirilebilecek. Avrupa’nın en büyük gösteri havuzuna sahip olmanın yanı sıra, 2 tane müze yer alacak. Projemizde 10 bin m2 çocuk eğlence merkezi yer almaktadır. Sadece perakende olarak değil, kültür ve sanatla bir arada olan bir AVM kazandırmış olduk.” diye ifade etti.