Haber

Huqqabaz, 2025’te 15 ülkede 45 şubeye ulaşmayı hedefliyor

Klonlama adını verdikleri sistemle tüm şubelerinde aynı hizmet standardizasyonunu sağlayan HuQQabaz, büyüme hedeflerine emin adımlarla ilerliyor. HuQQabaz Yönetim Kurulu Üyeleri Enis Ersavaştı ve Mehmet Fevzi Yağlı ile Genel Müdürü Volkan Gündüz’ü Ekim sayımızda dergimizde ağırlayarak büyüme stratejilerinin detaylarını konuştuk.

HuQQabaz markasının Türkiye’de ve dünyanın farklı ülkelerindeki yükselişini görmekteyiz. Okuyucularımızın ilgisi çerçevesinde planlarınızdan ve büyüme ağınızdan bahseder misiniz?

Bir Türk markası olarak bugün Türkiye’de 22 şubede hizmet veriyoruz. Bu lokasyonlarımızın 16’sı İstanbul’da, 6’sı ülkemizin diğer önemli şehirlerinde bulunuyor. Yurt dışında ise Birleşik Arap Emirlikleri, Irak, Ürdün, Suudi Arabistan ve Kuveyt’te şubelerimiz misafirlerimize hizmet veriyor. Var olduğumuz lokasyonların yanı sıra, Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Arap Emirlikleri, Birleşik Krallık, Bahreyn, Güney Afrika, Irak, Mısır, Özbekistan ve Azerbaycan’da projelerimiz devam ediyor. 2025 yılında 15 ülkede operasyonu devam eden 45 şubeye ulaşmış bir marka olmayı hedefliyoruz.

Sektörde hızlı ve stratejik bir büyüme gösteriyorsunuz. Bu durumu nasıl yönettiğinizden bahsedebilir misiniz?

Sektördeki başarılı büyümemizi sağlayan unsurların başında, sınırları zorlayarak oluşturduğumuz AR-GE çalışmalarımız yer alıyor. Ürünlerimizin kalitesini korumak vemisafirlerimize tüm şubelerimizde benzer deneyimi sunabilmek adına AR- GE ekibimizle sürekli olarak çalışıyoruz. Yaratıcı ekibimizle misafirlerimizin beklentileri somutlaştırmayı ve kendilerine sunmayı hedefliyoruz. ARGE çalışmalarımızda ekibimizin başarısını, teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek ve sektör yeniliklerini yansıtan fuarları ziyaret ederek sürdürüyoruz.

AR-GE çalışmalarınızla sektörde rakiplerinize ilham kaynağı olduğunuzu biliyoruz. Pek çok lokasyonda hizmet verirken standardizasyonunuzu nasıl sağlıyorsunuz?

Markalaşma ve büyüme stratejimizin temelinde ‘standardizasyon ile birlikte büyüme’ ilkesi yer alıyor. Her yeni şubemiz için mimari, menü içerikleri ve misafir ilişkileri gibi konularda belirlediğimiz standartları koruyoruz. Bu standardizasyonu sürdürebilmek için ‘Klonlama’ adını verdiğimiz bir sistem geliştirdik. Bu sistem sayesinde ailemize yeni katılan üyelerimiz ile var olan takım arkadaşlarımız bir ay boyunca beraber çalışarak, HuQQabaz takım ruhunu benimseyerek, görünmez bir bağ ile birbirlerine bağlanıyorlar. Ayrıca, gizli misafir yöntemini kullanarak hizmet kalitesini sürekli kontrol ediyor ve herhangi bir olumsuz durumda, hızlıca aksiyon alabiliyoruz.

Markalaşma standartlarınızı AR-GE ve mevcut sistemlerinizle nasıl uyguladığınızı belirttiniz. Bu süreçte teknolojiden nasıl destek alıyorsunuz?

Teknolojinin geliştiği bu çağda, marka olarak teknolojinin sunduğu olanaklardan en üst düzeyde faydalanıyoruz. En sık başvurduğumuz teknolojik araç ‘Yapay Zeka’. AR- GE ekibimizle birlikte, marka kimliğimizi yansıtan özel ‘Tabak’ tasarımları geliştirdik ve restoranlarımızda kullanmaya başlıyoruz. Bu sayede yeme-içme sektörünün Türk mutfağının gelenekselliği ve teknolojinin bize sunduğu yenilikler ile harmanlanmasını hedefliyoruz.

HuQQabaz, toplum üzerinde nasıl olumlu etkiler yaratıyor? Sosyal sorumluluk projeleriniz ve çalışanlarınıza sağladığınız imkanlarla sektörde nasıl bir öncü rol üstleniyorsunuz?

Bu yılın başında gerçekleştirdiğimiz fidan dikimiyle doğaya verdiğimiz önemi ve sosyal sorumluluk bilincimizi gösterdik. Tüm çalışanlarımızın doğum günlerinde onlar adına fidan dikiyoruz. 2-8 Kasım LÖSEV Farkındalık Haftası kapsamında lösemili çocuklar için projeler planlamaktayız. Sıfır atık kapsamında restoranlarımızda AR-GE çalışmalarımızı devam ettiriyoruz. Yeme-içme sektöründeki geri dönüşüm sistemi ile de sokak hayvanlarına da destek oluyoruz.

Başarınız için en önemli faktör nedir? İlerleyen yıllarda HuQQabaz’ın nerelere geleceğini düşünüyorsunuz?

Markamızın büyüme stratejisinin başında, misafirlerimizin memnuniyetini ön planda tutarak, geliştirdiğimiz ürün ve hizmet kalitemiz bulunuyor. Önümüzdeki yıllarda, 45 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz. Ekip ruhu, sürekli eğitim ve inovasyon da başarımızın anahtarları arasında yer alıyor.

Bu değerleri koruyarak ve yenilikçi projelerle önümüzdeki yıllarda HuQQabaz’ı daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyoruz. Son olarak, okuyucularımıza vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Elbette. HuQQabaz ailesi olarak misafirlerimize daima en iyiyi sunma arzusuyla hareket ediyor, sektördeki öncü kimliğimize kavuşmamızın ve misafirlerimizin memnuniyetinin bize en büyük ödül olduğunu düşünüyoruz. Bir Türk markası olarak dünyada birçok lokasyonda var olduğumuz ve doğrudan binlerce, dolaylı olarak on binlerce kişiye istihdam sağladığımız için çok mutluyuz. Şu ana kadar bize gösterdiğiniz ilgi ve desteğe minnettarız. Gelecekte de HuQQabaz’ın sunduğu kalite ve deneyimi her daim yaşamanızı diliyoruz.