AVM Öne Çıkanlar

ENFLASYONA KARŞI AVM’LERDE TOPYEKÛN KAMPANYA ÇAĞRISI

Enflasyon ile ilgili markalar düğmeye basıyor. Haziran ayında hem adet hem de ciroda yükselişe dikkat çeken Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, “Maliyet artışları söz konusuyken enflasyonla mücadele için kampanya yapmak kolay olmayabilir ama bizi asıl tedirgin eden, talepte bir azalma yaşanması. Nakliyecinin, bankaların, AVM’lerin devreye girmesiyle sezon başında başlatacağımız bir kampanya, enflasyona karşı ‘efsane cuma’ etkisi yaratabilir” dedi. Öncel’in talepteki düşüşün önüne geçmek adına yaptığı bu çağrıya markalar ve diğer sektörlerden destek geldi.

Haziran ayında hem adet hem de ciroda yükselişe dikkat çeken Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, “Maliyet artışları söz konusuyken enflasyonla mücadele için kampanya yapmak kolay olmayabilir ama bizi asıl tedirgin eden, talepte bir azalma yaşanması.

Nakliyecinin, bankaların, AVM’lerin devreye girmesiyle sezon başında başlatacağımız bir kampanya, enflasyona karşı ‘efsane cuma’ etkisi yaratabilir” dedi. Öncel’in talepteki düşüşün önüne geçmek adına yaptığı bu çağrıya markalar ve diğer sektörlerden destek geldi.

Son aylarda hem ciroda hem de adette artış kaydeden perakende sektöründen enflasyonla mücadele için ikinci yarıda topyekün kampanya çağrısı geldi. Çağrının sahibi, Birlemiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel’di. Geçtiğimiz günlerde Ticaret Bakanı Ömer Bolat’la görüştüklerini hatırlatan Öncel, “Daha önce de enflasyonla mücadele için kampanyalar yapmıştık.

Maliyet artışları söz konusuyken bu kolay olmayabilir ama bizi asıl tedirgin eden, talepte bir azalma yaşanması. Nakliyecinin, bankaların, AVM’lerin devreye girmesiyle başlatacağımız bir kampanya, enflasyona karşı ‘efsane cuma’ etkisi yaratabilir.