Perakende medya reklam platformu GoWit, 1 milyon dolar yatırım aldı. Bu yatırım, şirketin Türkiye pazarında öncü konumunda güçlenmesine ve küresel olarak büyümesine katkı sağlayacak.
Türkiye’nin ilk perakende medya reklam platformunu geliştiren GoWit, 1 milyon dolar yatırım aldığını duyurdu. Söz konusu yatırım turuna Esas Ventures, Alarko Ventures, APY Ventures ve Mindvest GSYF dahil oldu. Bu yatırım, şirketin Türkiye pazarında öncü konumunda güçlenmesi, diğer yandan küresel olarak büyümesi açısından büyük önem arz ediyor.
Geçtiğimiz yıl RMA (Retail Media Ads – Perakende Medya Reklamları) platformunu piyasaya süren GoWit, kısa süre içerisinde yerli ve global pazaryerleri ile partnerliklerini duyurmuştu.
GoWit RMA platformundan, pazaryerleri reklam alanlarını birlikte çalıştıkları markalara sunarken, markalar ise farklı kanallarda gösterilebilen reklam formatları, etkili kitle hedeflemeleri ile marka bilinirliğini, satışları ve genel reklam dönüşümlerini artırabiliyorlar.
Kişisel reklamlar ve çok kanallı müşteri erişimi üzerine geliştirdiği çözümlerle, reklam verenlere kapsamlı bir reklam platformu sağlayan girişim, tüm dünyada hızla gelişen ve değişen dijital reklamcılık sektörüne yeni bir soluk getiriyor.