Öne Çıkanlar

DOYURUCU TABAKLARIMIZI ÖZGÜN RESTORAN DENEYİMİMİZLE BİRLEŞTİRDİK 

Türkiye’nin lezzetlerinden ve dünya mutfaklarından esinlenerek doyurucu tabaklarını hazırlayan Tavuk Dünyası, özgün restoran deneyimi ile sektörde öne çıkıyor. Müşterilerine çok daha iyi hizmet vermek adına bünyesinde ki görsel dünyasını yenileyen Tavuk Dünyası adına CMO Ceylan Özmen ile Temmuz sayımızda yeni görsel kimlikleri hakkında keyifli bir sohbet gerçekleştirdik.

Tavuk Dünyası’nın başarı sırrını neye bağlıyorsunuz, biraz marka hakkında bilgi verir misiniz?

Tavuk Dünyası’nda, Türkiye’nin yerel lezzetlerinden ve Dünya mutfaklarından esinlenerek hazırladığımız ve farklı damak tatlarına hitap eden çeşit çeşit lezzetlerimizi, 49 cm’lik kocaman porselen tabaklarımızda hem göze hem mideye hitap eden özgün tarzımızla sunarken, rahat ve keyifli restoranlarımızda da her yıl milyonlarca misafirimizi ağırlıyoruz.

Öncelikli hedefimiz her zaman lezzeti kaliteyle birleştirip, misafirlerimize özgün bir restoran deneyimi sunmak oldu. Doyurucu kocaman tabaklarımızda sunduğumuz benzersiz lezzetlerimiz ve keyifli restoran deneyimimiz sayesinde son 11 yılda, sektörümüzün dinamiklerini de göz önünde bulunduran yenilikçi hizmet anlayışımızla çok başarılı bir büyüme grafiği çizmeyi başardık.

Tavuk Dünyası neden görsel dünyasında değişikliğe gitti?

Misafirlerimize çok daha renkli ve canlı bir deneyim sunma hedefiyle görsel dünyamızı yeniledik. Hayatın, yeni deneyimlerle daha keyifli bir hal aldığına inanıyoruz. Bu bakış açısıyla yeni görsel dünyamız ile misafirlerimize çok daha keyifli bir dünya sunmayı amaçladık. Bu yenilenme ile hayatın sunduğu tüm renklere kucak açıyoruz. Yeni dünyamızla, Tavuk Dünyası deneyiminin her adımında misafirlerimizle hayatın renklerini birlikte keşfedeceğimiz yepyeni bir yolculuğa çıkıyoruz.

Görsel dünyanızı tasarlarken nelerden esinlendiniz?

“Tavuk Dünyası hayata renk katar” marka özünden beslenen yeni görsel kimlik, dünyanın dört bir yanındaki baharatların zengin görselliği ve göz kamaştırıcı renklerinden ilham alıyor. Baharatlar, özgün lezzetlerimizin olmazsa olmazı. Yeni marka dünyamızda, baharatların canlılığından ve renklerinden yola çıkarak, sunduğumuz yeni deneyimlerle “hayata renk katan” bir görsel zenginlik oluşturmak istedik.

Markanızın yeni logosunun tasarımı hakkında neler söylemek istersiniz?

Tavuk Dünyası’nın 2012 yılında kuruluşundan bu yana marka kimliğinde gerçekleştirdiği bu büyük yenilenme ile markamızın logosu da yenilendi. Yeni logomuz, dijital dünyanın ihtiyaçlarına uygun çok daha sade bir tasarıma sahipken, aynı zamanda eğlenceli ve samimi tasarım öğeleri içeriyor. Yeni logonun değişime rağmen tanınabilir olması da Tavuk Dünyası’nın misafirleri ile kurduğu samimi bağın korunmasını destekliyor.

Yeni görsel dünyanızla birlikte yeni lezzetler de görecek miyiz?

Müşterilerimizin damak zevklerine hitap eden lezzetlerimizle menümüzü sürekli olarak zenginleştirmeye devam ediyoruz. Yakın zamanda menümüze; İtalyan mutfağına özgü margarita sosunu, Akdeniz esintileriyle sofralara taşıyan Bi’Margarita lezzetimizi ve usta şeflerimizin taze baharatlar ve krema ile harmanladığı tavukları, leziz hardal sosuyla bir araya getirdikleri Hardal Soslu Tavuk lezzetimizi ekledik. Yepyeni lezzetler sunabilmek için çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz.

Tavuk Dünyası’nın gelecekteki hedefleri nelerdir?

Restoran deneyimi, lezzet, hizmet, erişilebilirlik, yenilikçi uygulamalar ve dijitalleşen çözümler adına birçok projemizi hayata geçirmek ve misafirlerimize en iyi deneyimi sunmak için çalışıyoruz. Her zaman daha iyisini amaçlayarak hem lezzet hem de deneyim adına müşterilerimizin beklentilerine göre kendimizi yenileyerek sınırları zorlamaya devam edeceğiz.