Haber Öne Çıkanlar

DİJİTAL YAYIN VE BİLGİLENDİRME EKRANLARI PAZARI, 20 MİLYAR DOLARI AŞTI

Mağaza, restoran ve banka gibi pek çok alanda kullanılan dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının maliyetleri %60’a kadar düşerken pazar (digital signage) tüm dünyada 20 milyar doları aşan bir hacme ulaştı. Bu alanda yerli yazılım geliştiren Sistem 9’un Yönetim Kurulu Başkanı S. Kaan Akın, “Dijital ekranların çoğu enerjiyi koruyup, ekranın ömrünü uzatarak orta ve uzun vadede %30’a varan enerji tasarrufu sağlıyor” dedi.

Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının mağaza, restoran ve bankalar olmak üzere pek çok alanda kullanımı artıyor. Söz konusu ekranların son dönemde başta enerji maliyetleri olmak üzere şirketlerin giderlerini düşürmede etkili olduğunu söyleyen Sistem 9 Yönetim Kurulu Başkanı S. Kaan Akın, “Sistem 9’un Türkiye’de dijital yayın ve bilgilendirme ekranları adıyla yaygınlaştırdığı “digital signage” pazarı, küresel anlamda 20 milyar doları aşan bir hacme ulaştı. Biz de bu alana yönelik özel bir yazılım geliştirdik. S9Vision ismini verdiğimiz yüzde 100 yerli üretim yazılımımızın üstün özellikleri yurtdışındaki dünya devi birçok organizasyon tarafından ödüllendirildi. Bunu sadece bizim değil ülkemizin başarısı olarak görüyoruz” dedi.

“Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları” pazarı 20 milyar doları aştı

“Teknoloji ihraç eden bir şirket olmak istiyoruz”

Sektörde 17 yıldır faaliyet gösterdiklerini belirten Akın sözlerini şöyle sürdürdü: “Tüm hizmetleri tek elden ve anahtar teslim veriyoruz. 81 ilde profesyonel saha servisleri ve sistem kurulum ekipleri, yayın içerik yönetim ve üretimiyle uzaktan erişim sistem kontrol hizmeti veriyoruz. Pazar liderliğinin yanı sıra teknoloji ihraç eden bir şirket olmak istiyoruz. Bu düşünceyle akıllı şehirler, akıllı duraklar ve otobüsler, akıllı park sistemleri,  kişi-yüz tanıma sistemleri, kişi sayma sistemleri, operasyon ve görüntü merkezleri, dijital eğitim merkezleri, ev-bina-ofis otomasyon sistemleri,  özel yazılımlar ve mobil uygulamalar alanlarında da kendimizi sürekli geliştiriyoruz’.’

“Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları” pazarı 20 milyar doları aştı

Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları, kurumsal iletişimi güçlendirip satışları artırmakla kalmıyor aynı zamanda alışılagelmiş maliyetleri firmalar için ortadan kaldırıp hem marka hakkında hem de günlük hayata dair haber ve bilgiler veriyor.

Dijital ekranlar maliyetleri düşürüyor

Geliştirilen uzaktan merkezi yönetim yazılımıyla, kurumların tasarruf etmesi amaçlanırken; lokasyona özel yayın kabiliyetine sahip sistemle, istenilen mesaj, Türkiye veya dünyada herhangi bir lokasyonda eş zamanlı yayınlanabiliyor. Yapılan araştırmalara göre, dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının baskı, lojistik ve operasyonel maliyetleri ortalama yüzde 60 düşürebildiği; dijital ekranların çoğunun otomatik parlaklık kontrolüne sahip olması nedeniyle orta ve uzun vadede yüzde 30’a varan enerji tasarrufu sağladığı belirtiliyor.

Kaynak; https://www.marketingturkiye.com.tr/