KALİTEMİZDEN ÖDÜN VERMEDEN BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORUZ

Playpark & Bowlingo Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Keçebir ile Haziran sayımızda bir araya gelerek markanın yurt içi ve yurt dışı projelerinden, önümüzdeki dönem yatırımlarından ve teknolojilerinden konuştuk.

2023 yılının ilk çeyreğini geride bırakırken Playpark & Bowlingo olarak yıl içerisindeki yurt dışı projeleriniz nelerdir, bu projelerin sizlere katkıları neler oluyor?

Yurt dışında Kazakistan, Özbekistan, Kosova, Makedonya ve Irak’ta şubelerimiz bulunmaktadır. Şu an kendi sektörümüzde yurt dışında en fazla şubeye sahip olan Türkiye’nin global markası olduk. Ülkemizin de bulunduğu coğrafyada yer alan ve gelişmekte olan ülkeler halen açık pazar ve gelişmeye müsait durumda. Türkiye’de olduğu gibi gelişmekte olan ülkelerde AVM’lerin çoğalması ile birlikte, eğlence merkezlerinin AVM için ne kadar önemli olduğunu ve büyük çekim gücü olduğunun farkına varan projeler üretilmeye başlandı. Bizler de yurt dışı projelerimize yeni halkalar eklemeye devam edeceğiz. 2023 yılı içerisinde Özbekistan’da 2 adet şube açmayı planlıyoruz. Aynı zamanda Azerbeycan’da 3 proje ile görüşmelerimiz sürüyor. Afrika kıtasında ise Mısır’da Kahire’nin en büyük rekreasyon alanında açık macera köyü projemiz için görüşmelerimize devam etmekteyiz. Yine Afrika kıtasında yer alan Fas’ın Kazablanka şehrinde Ocean Marine projesinde bowling projemiz için çalışmalarımız devam etmektedir.

Eğlence merkezleri günümüz alışkanlıklarında AVM’ler için çekim gücü halini almaya başladı. Sizler bu konu bağlamında bünyenizde ne tür yenilikler yapmaktasınız, müşteri sadakatinizi en üst düzeyde tutmak adına çalışmalarınızdan bahseder misiniz?

Gerek maliyetler gerekse rekabet, müşteri memnuniyeti ve sadık müşteri kavramlarını bir adım daha öne çıkartıyor. Oyuncak teknolojilerinde değişiklikler çok hızlı bir şekilde gelişmektedir. Marka olarak teknolojiyi, gerek oyun gruplarında gerekse ödeme sistemlerinde işin içine çok daha fazla sokma durumunda olacağımız ve bünyemize katacağımız yenilikleri gerçekleştiriyoruz. Dünya artık çok daha fazla dijital bir gelişim ile hızla değişmekte. Özellikle dijital ödeme sistemleri ile ilgili çalışmalarımız başladı. Uygulamaya başladığımız dijital ödeme sistemlerinde, müşterilerimize daha fazla bonus kazanma fırsatı vererek, çocuklarımızın eğlenceye doymalarını ve gün sonunda şubelerimizden güler yüzleri ile birlikte mutlu ayrılmalarını sağlamaya çalışıyoruz.

Projelerinizi hayata geçirmeden önce çok iyi bir fizibilite çalışması yaptığınızı biliyoruz. Bu süreciniz ve proje öncesi araştırmalarınızdan söz eder misiniz?

Her sektörde olduğu gibi eğlence sektörününde büyümenin en önemli unsurlarından biri lokasyon ve fizibilite. Lokasyon seçimi bölgenin sosyo-kültürel yapısına bağlı oyun ve oyun grupları seçimi, müşteri profiline göre verilecek olan hizmetin çeşitliliği ve fiyat/yatırım oranı önemli kriterler. Diğer taraftan lokasyona bağlı olarak kullanılacak alanın nasıl bir yaş grubuna hitap edeceğine karar vererek şubelerimizi konumlandırmaya çalışıyoruz. Tüm bu kriterler ile birlikte çok ciddi bir fizibilite çalışması yapıyoruz. Şubelerimizde hijyen ve güvenlik standartları bizim için olmazsa olmaz temel şartımız.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Sektörde kaliteyi getiren bazı kriterler var. Bunların tümü uyum içinde ve eksiksiz olarak aynı oranda başarılı bir şekilde hayata geçirilebiliyorsa aranan marka olmanız kaçınılmazdır. Her sektörde olduğu gibi bizim sektörümüzün de özel unsurları ve kriterleri var. Bunlar; güvenlik, hijyen, güler yüz, yenilik ve istikrar gibi. Biz bunları da üzerine ekleyerek kendi sektörümüzde aranan bir marka olduk. Hedefimiz, kaliteden ödün vermeden yurt içi ve yurt dışı projeleri ile Playpark & Bowlingo markasını büyütmeye devam etmektir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir