Mall Report Blog Perakende Güzellik L’Oréal Türkiye, Kasım’a Başka Hazır
Güzellik

L’Oréal Türkiye, Kasım’a Başka Hazır

Kasım kampanyalarıyla e-ticaret kanalları siparişlerinde yıl ortalamasının yaklaşık 2 kat üzerine çıkmayı hedeflediklerini açıklayan L’Oréal Türkiye Kurumsal E-Ticaret Direktörü Murat Başar, bu hedefe binlerce ürünü avantajlı fiyatlarla sunarak ulaşacaklarını belirtti.

L’Oréal Türkiye güçlü hedefleriyle bu yıl da kasım kampanyalarında tüketicilerinin e-ticaret kanallarındaki yolculuğuna farklı bir soluk getiriyor. Kullanıcıların aradıkları ürüne zahmetsizce ulaşmalarını sağlamak adına, 22 markası ve 4 iş birimiyle farklı tüketici kitlelerine özel stratejiler geliştiren şirket, bu kasım ayında toplam satışlarını yüzde 60 artırarak, bu satışların yaklaşık %40’ını online kanallardan yapmayı hedefliyor. 

Kasım kampanyalarında kullanıcılarına daha iyi hizmet sunabilmek için çalışmalara erkenden başlayan L’Oréal Türkiye, kapasite artımını doğrudan etkileyecek iki projesini ise hayata geçirdi. QR irsaliye projesi ile kağıt irsaliye süreci sonlandırılırken, koli üzerine uygulanan sevk etiketi üzerine QR uygulaması yapılarak süreçlerin iyileştirilmesi tamamlandı. Hızın ve verimliliğin artırılması hedefiyle devreye alınan “tek satır tek ürün kodu” projesi ile de siparişlerin toplu olarak paketlenebilmesi sağlandı. Tüm bu geliştirme ve iyileştirmelerle tekno-güzellik devi toplam kapasitesini yüzde 20 artırırken sürdürülebilir yaklaşımını işin merkezine koyduğunu bir kez daha gösterdi.

L’Oréal Türkiye, tüketicilerin dijital alışveriş deneyimini bir üst seviyeye taşımak adına operasyonel verimliliğini artırarak, geçen yıl 25 saat olan ürün kargoya teslim süresini bu yıl 13-17 saate indirmeyi hedefliyor. 

Kullanıcı deneyimini tekno-güzellik vizyonumuz doğrultusunda iyileştiriyoruz 

Kasım kampanyaları gibi yoğun bir dönemde tüketicinin beklentilerine hitap etmenin gerekliliğini vurgulayan L’Oréal Türkiye Kurumsal E-Ticaret Direktörü Murat Başar “E-ticarette müşteri deneyimi, kullanıcının telefonu eline aldığı andan alışverişini tamamlayana kadar kesintisiz devam eder. Bu süreçte onlara en verimli ve kolay deneyimi sunmak kritik öneme sahip. Tekno-güzellik vizyonumuz doğrultusunda, e-ticaret alışverişini hızlı ve keyifli hale getirerek kullanıcı deneyimini sürekli iyileştiriyoruz. Yapay zekayı işimizin merkezine alarak, müşterilerimizin ilgi alanlarına ve alışkanlıklarına göre kişiselleştirilmiş iletişim kanalları oluşturuyoruz. Tüketicinin dört gözle beklediği kasım kampanyaları döneminde sunduğumuz avantajlı fiyatlarla, yılın diğer aylarına göre siparişlerde yaklaşık 2 kat artış hedefliyoruz. Sunduğumuz dijital servislerle de tüketicinin ihtiyacı olan doğru ürüne net bir şekilde ulaşmasını sağlıyoruz” dedi.

Exit mobile version