Mall Report Blog Perakende HEDEFİMİZ DAİMA DEĞİŞİKLİK VE YENİLİK
Perakende

HEDEFİMİZ DAİMA DEĞİŞİKLİK VE YENİLİK

Euromoda Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Türkgenç ile Haziran sayımızda bir araya geldik. Türkgenç; “Pandemi dolayısıyla duraksadığımız hatta kapattığımız mağazaların yerlerine şu an yeni şubeler arayışı içindeyiz. 2023 yılı itibariyle 5, 2024 yılı itibariyle 6 yeni mağaza açma hedefindeyiz.” diyerek çalışmalarına hızla devam ettiklerini belirtti.

Sektörde çeşitli markalarla yer aldığınızı biliyoruz. Bu markalarınız dâhilinde yürüttüğünüz yatırım projeleriniz nelerdir, markalarınız için hazırladığınız ürün gamı farklılık gösteriyor mu?

2023 yılı itibariyle yeni 5-6 mağaza daha açmayı planlıyoruz. Her sezon daima yeniliklerle yola devam diyoruz. Hedefimiz daima değişiklik daima yenilik daima moda olan ürünleri önceden temin etmektir.

2023 yılının ikinci çeyreğinin içerisine girdiğimiz bu günlerde Euromoda olarak AVM’lerdeki mağaza açılışlarınız ne yönde ilerlemekte, Türkiye genelinde şubeleşme sürecinizden bahseder misiniz?

Mağazalarımız genelde AVM’lerde bulunmaktadır. Pandemi dolayısıyla duraksadığımız hatta kapattığımız mağazaların yerlerine şu an yeni şubeler arayışı içindeyiz. 2023 yılı itibariyle 5, 2024 yılı itibariyle 6 yeni mağaza açma hedefindeyiz. Tabii ki uygun şehirler ve uygun maliyetlerle ilerlemek zorundayız. Zira maliyetler devamlı artıyor. Kar marjları müşterinin satın alma gücünü düşürüyor.

Takı sektöründe ürün kullanıcılarının en önemsediği unsurlardan biri de kalite ve uzun ömürdür. Sizler ürünlerinizdeki kaliteyi korumak adına neler yapmaktasınız, kullandığınız malzemeler nelerdir?

Biz kalite anlayışımızı 20 sene evvel revize ettik. Almanya ve Avrupa’nın çeşitli ülkelerinde açtığımız mağazalarımız ile Avrupa standartlarına yakaladık ve uyum sağladık. Kararmaz, bozulmaz ve antialerjik ürünlerin üretimiyle yenilendik. Müşterilerimiz de bizim bu kalitemizi benimsedi ve alıştı.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Takı ve aksesuarlar Türkiye’de önü açık bir sektör. İnsanlar çok para harcamadan takıp takıştırarak mutlu olabiliyorlarsa bu da sektörün önemini göstermektedir. 50. yıl dolayısıyla “Tüm şubelerimiz 50. yılda ilk gün gibi. Yenileniyoruz” temalı yeni konseptimizle yola devam ediyoruz…

Exit mobile version