Mall Report Blog Öne Çıkanlar AVANSAS, 2023’TE DE SEKTÖRÜN NABZINI TUTMAYA DEVAM EDECEK
Öne Çıkanlar Perakende

AVANSAS, 2023’TE DE SEKTÖRÜN NABZINI TUTMAYA DEVAM EDECEK

Bir iş yerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayabileceği geniş ürün gamıyla 7.500 ürün çeşidinde rekabetçi fiyatlar sunan Avansas, ana odağına aldığı müşteri deneyimi kapsamındaki çalışmalarıyla müşteri sayısını da 900 bine çıkardı. Önceki yıllarda olduğu gibi 2023 yılında da sektörün nabzını tutmaya devam edeceklerini vurgulayan Avansas Genel Müdürü Sedat Anak, Şubat sayımızda konuğumuz oldu.

Avansas özelinde 2022 yılını kısaca değerlendirebilir misiniz?

2022 yılında ana odağımız müşteri deneyimi oldu ve bu kapsamdaki çalışmalarımızla müşteri sayımız 900 bine kadar çıktı. Yılı iki kattan fazla büyüme ile kapatmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bununla birlikte ürün çeşitliğini artırmak için gerçekleştirdiğimiz çalışmalarla ürün sayımızı geçtiğimiz yıl 7.500’e çıkardık. Ürün gamımızı çeşitlendirirken müşterilerimizin alışveriş alışkanlıklarını incelediğimizde ise 2022 yılı içerisinde en çok tercih edilen ürünler fotokopi kağıdı, kağıt havlu, çay, kahve ve klasör oldu.

2023 yılının iş yeri alışveriş trendleri konusunda öngörüleriniz nedir, hibrit çalışma modeli sizleri nasıl etkiledi?

Avansas olarak tüketicimizin, iş ortaklarımızın ihtiyaçlarına göre sürekli olarak kendimizi geliştirmeyi ve yenilemeyi misyon edindik. Yıllar içinde iş yeri alışverişinin birinci adresi olarak konumlanırken edindiğimiz tecrübeyle, 2023 yılında da sektörün tüm ihtiyaçlarını karşılayacak ürünlerimizin çeşidini artırmak ana hedeflerimiz arasında yer alacak. Ürünlerimizin sipariş aşamasından müşteriye ulaşma süresi de e-ticaret sektörünün önemli bir hızla yükselişinin ardından çok büyük bir önem arz etmeye başladı. Bu noktada halihazırda iyi olduğumuz seviyeyi daha da olumlu noktalara taşıma hedefimiz bulunuyor. Rekabetçi fiyatlarımız ve yaygın teslimat ağımızla her müşterimize dokunmaya devam edeceğimiz bir yıl geçirmeyi amaçlıyoruz. Pandemi dönemiyle birlikte hibrit çalışma döneminin de iş yapış şekillerini önemli ölçüde değiştirdiğini söyleyebiliriz. Artık çalışanların evleri de bir iş yeri olarak konumlanıyor. Biz de bu kapsamda bireylerin iş alışverişi ihtiyaçlarını karşılayacak çözümlerimizi hızla sunmaya başladık. Sektörün nabzını tutmaya önümüzdeki yıl içinde de devam edeceğiz.

Avansas olarak gerçekleştirdiğiniz araştırma çalışmalarıyla sektörlere nasıl bir katkı sağlıyorsunuz, araştırmalarınızın temelinde yatan unsurlar nedir?

Sektörümüzün ve müşterilerimizin alışık olduğu, bununla da gurur duyduğumuz bir hizmet kalitesine sahibiz. Bu kaliteyi şartlar ne olursa olsun en üst seviyede tutmak bizim için büyük bir öneme sahip. Dünya çok hızlı değişiyor, ülkemiz de aynı hızda değişiyor ve gelişim gösteriyor. Bu değişime ayak uydurmak, trendleri yakalamak, güne uygun işler yapmak için en büyük yol göstericinin tüketici olduğunu düşünüyoruz. Biz de bu kapsamda tüketicilerimizi doğru bir şekilde anlamak için sürekli olarak içgörü araştırmaları yapıyoruz. Araştırmaların anlamı çok büyük olsa da tabii ki tek başına değerlendirmek doğru olmayacaktır. Rakamların bize neler anlattığını toplumsal, ekonomik, kültürel ve sosyolojik açıdan değerlendirmemiz gerekiyor. Biz de yaptığımız değerlendirmeler ile birlikte gelecek dönem planlarımızı yaparken önce öğrenmeye, öğrendiğimizi anlamlandırmaya ve bu doğrultuda aksiyon almaya odaklanıyoruz.

Exit mobile version