Yurt içi ve yurt dışında hayata geçirecekleri projeleri ve yeni yatırımları konuştuğumuz Nihan Giyim Perakende Genel Müdürü Talha Yavuz’u ağırladığımız Şubat sayımızda Yavuz, perakendeciliğin dinamiklerini değiştiren bir ekosistem olan e-ticareti stratejik önceliklerinin arasında aldıklarını belirtti.
Ankara merkezli bir marka olarak 2002 yılında kadın hazır giyim kategorisinde üretici konumunda faaliyetlerine başlayan Nihan Giyim’in uzun yıllar toptan satış ve perakende mağazalarına satış yaptığını ifade eden Nihan Giyim Perakende Genel Müdürü Talha Yavuz, 2016 yılında ilk mağazalarını açarak markalaşma yolunda adım attıklarını belirtti. Özgün tasarımlarıyla sektöre modern bir anlayış kazandıran ve özellikle gençlerin tercih ettiği bir marka haline gelen Nihan Giyim; tasarımdan sevkiyata üretimin bütün aşamalarını 4.000 metrekarelik merkezinde gerçekleştiriyor. Türkiye genelinde 16 mağaza, 3 bayi ve 50’ye yakın satış noktasının yanı sıra online satış faaliyetleri de bulunduğunu aktaran Yavuz, “Türkiye’de en çok İstanbul’da mağazalarımız bulunmakta. Orta Doğu ülkelerinde bilinirliğimizin fazla olması sebebiyle yurt içinde de yabancı müşteriler tarafından aranan bir marka haline geldik. 20’nin üzerinde yeni mağaza açmayı ve bununla birlikte istihdam oluşturmaya devam etmek istiyoruz. Yurt dışında büyüme stratejimizi öncelikli olarak MENA bölgesinde, Nihan markamızı iyi temsil edebilecek bayilikler üzerinden yapmak istiyoruz.” diyerek markanın hem yurt içi hem de yurt dışında gerçekleştirmeyi planladıkları hedeflerini anlattı.
Fiyat dinamiklerini göz önünde bulunduruyoruz
“Yaptığımız her işin odağında müşteri bulunmaktadır. Müşterilerimizin ürünlerle ilgili beklentilerini anlamak, koleksiyonlarımızla ilgili fi kirlerini öğrenmek için düzenli araştırmalar yapmaktayız.” diyen Yavuz, çağrı merkezi ve sosyal medya aracılığıyla müşterilerinin geri bildirimlerini sürekli olarak takip ettiklerini sözlerine ekledi. Ürünleri için bir yıllık garanti ve bir aylık değişim hakkı tanıdıklarını söyleyen Yavuz, müşterilerine belirli dönemlerde farklı ve nitelikli kampanyalar da düzenleyerek marka sadakatini ve müşteri memnuniyetini artırmaya devam ettiklerini vurguladı. Sektör içinde gelişen fi yat dinamiklerini göz önünde bulundurarak ürünlerin fi yatının belirlendiğini ifade eden Yavuz, böylece Nihan Giyim markalı ürünlerin ulaşılabilir fi yat aralığında kaldığını ve böylelikle müşterilerinden olumlu dönüşler aldıklarını belirtti. Dokuma, örme, denim ve triko gruplarından koleksiyonlar oluşturarak geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Nihan Giyim; spor, casual, şık, ofi s, klasik ve basic temalı çeşitlerin yanı sıra kaşe kaban, kapitone, trençkot, mont, manto, tunik, etek, pantolon, elbise, bluz, yelek ve birçok ürün grubunda çeşit sunuyor. Şık takım elbise ve abiye gruplarının yanında aksesuar çeşitleriyle koleksiyonlarını zenginleştirdiklerini ifade eden Yavuz, “Kurulduğumuz günden bugüne kadar tarz ve kaliteli giyinmeyi seven kadınlar için yenilikçi ve modern tasarımlardan oluşan koleksiyonlar hazırlamaya devam etmekteyiz. Her geçen gün büyümemizi devam ettirerek marka olma yolunda emin adımlarla faaliyetlerimizi sürdürme azmi ve kararlılığındayız. Perakendeciliğin dinamiklerini değiştiren e-ticareti stratejik önceliklerimizin arasına alarak büyütmeyi hedefl iyoruz.” diyerek sözlerini sonlandırdı.