Mall Report Blog Eğlence YALNIZCA EĞLENCE MERKEZİ DEĞİL, AYNI ZAMANDA BİR SOSYALLEŞME ALANIYIZ
Eğlence Kapak

YALNIZCA EĞLENCE MERKEZİ DEĞİL, AYNI ZAMANDA BİR SOSYALLEŞME ALANIYIZ

Vadistanbul AVM ve First Avenue AVM’de yer alan iki büyük metrekareli şubesiyle sadece oyun oynanabilen eğlence merkezi algısını yıkarak, dünya mutfağından seçkin lezzetler sunduğu yeme&içme alanlarıyla da aynı zamanda sosyalleşme imkanı sağlayan konseptiyle misafirlerini ağırlayan Magic World, 2023 yılında yurt dışına açılma hedefiyle yatırımlarını sürdürecek. Yeni yılın ilk sayısında kapak konuğu olarak ağırladığımız Magic World Aile Eğlence Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Akif Özak ile hem 2022 yılını değerlendirerek 2023 hedeflerini konuştuğumuz hem de müşteri sadakatini artıracak projelerini anlattığı keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

Magic World olarak 2022 yılını kendi bünyeniz doğrultusunda değerlendirir misiniz, 2023 yılındaki yeni hedef ve yatırımlarınız ne yönde olacak?

2022 yılı pandemi etkisinin azaldığı ve cirolarımızın tekrar toparlandığını gördüğümüz, hizmet kalitemizi ve personel kadromuzu güçlendirmeye çalıştığımız, yeni bir şube açılışı yaparak daha fazla kitleye ulaşabildiğimiz bir yıl oldu. Perakendenin ve özellikle yeme&içme ve eğlence sektörünün diğer sektörlere göre daha hızlı toparlandığını düşünüyorum. 2023 yılı ise şubeleşme çalışmalarımızın yoğunlaşacağı, yurt dışına açılma hedefl erimizi gerçekleştirmeye çalışacağımız, müşterilerimiz ile daha fazla iletişim kuracağımız, dijitalleşmeyi işimize daha fazla entegre etmeye çalışacağımız ve müşterilerimizi daha fazla dinleyeceğimiz bir yıl olacak.

Yapmış olduğunuz konseptlerde mimariye oldukça önem vermektesiniz. Konseptlerinizi yaparken ve mimarinizi oluştururken baz aldığınız unsurlar nelerdir?

Magic World’ü sektörde farklılaştıran önemli noktalardan birisi mimari yaklaşımımız. Biz konsepti oluştururken ailelerin uzun süre alanda kalabileceği, keyifl e ve sıkılmadan vakit geçirebileceği mekanlar tasarlıyoruz. Bunu yaparken de önce hayal edip sonrasında uzun süren toplantılarla farklı düşünceleri sentezleyip, sonunda nihai fi kri hayata geçiriyoruz. Çünkü biz; sadece içerik zenginliğine değil, mimari yaklaşımın önemine de inanıyoruz. Önümüzdeki yıllarda açacağımız yeni şubelerde de bu yaklaşımımızı sürdürecek ve yapacağımız yatırımlarla çekim merkezi olabilmek için mimariye önemli ölçüde bütçe ayıracağız.

AVM’lerin yaşam alanlarına dönüşmeye başlamasıyla birlikte ziyaretçiler alternatif yollar aramaya başladı. Magic World olarak sizler AVM’lere yaptığınız yatırımlarda nelere dikkat ediyorsunuz ve müşterilerinize ne tür avantajlar sunuyorsunuz?

Magic World, yeme&içme ve eğlenceyi bir arada sunan bir Aile Eğlence Merkezi. Bu sebeple sadece bir eğlence merkezi değil, aynı zamanda bir sosyalleşme alanı. Doğum günü organizasyonlarımız ile ailelerin özel günlerini çocukların en sevdiği oyunlar ile birleştirip onlara unutulmaz bir gün yaşatırken, kurumsal motivasyon organizasyonlarımız ile de çalışanlara eğlenceli anlar yaşatıyoruz. Alanlarımızın geniş ve ferah olması, oyun çeşitliliği, ödül kazanma sistemimiz ve profesyonel mutfağımız ile müşterilerimizin özel günlerinde 1 numaralı adres olmak için çalışmalarımızı sürdürüyor, eksik yanlarımızı da yaptığımız anketler ile tamamlamaya çalışıyoruz.

2022 Ekim ayı itibari ile başladığınız CRM programınız hakkında bilgi verir misiniz, size katkıları neler oluyor?

Müşterilerimiz ile daha fazla iletişim kuruyor, onlara özel kampanyalar oluşturabiliyoruz. 2023 yılında başlatacağımız yeni bir program ile artık sadık müşterilerimizin daha özel hissedeceği avantajlar sunmaya başlıyor ve hizmet kalitemizi bir nevi kişiselleştiriyoruz. Bu programa dahil olan sadık müşterilerimize indirimli oynama imkanının yanı sıra ücretsiz oyunlar hediye edip, organizasyonlarda özel indirimler ve sürpriz hediyeler sunmaya başlıyoruz. Bu sadakat programımızın başlamasından sonra ise mobil uygulamamızı hayata geçirip her iki programı entegre edip tek bir platformda müşterilerimiz ile buluşturacağız.

Eğlence sektörünün geleceği hakkında öngörüleriniz nelerdir, sektör hangi yönde evriliyor ve siz bu değişime nasıl hazırlanıyorsunuz?

Eğlence, adından da anlaşılacağı üzere bir zaruriyet ve temel ihtiyaç olmadığı için, aileler bütçelerini yaparken bizim sektörümüze ayırdığı pay çok yüksek olmuyor. Bu nedenle kişi başı harcama istediğimiz seviyelerde değil. Bu rakamı kampanyalı satışlar ile yukarılara taşımaya çalışıyoruz. Fakat buna rağmen sektörün büyümesini koruduğuna inanıyorum. Bunun yanı sıra, sektörde giderek daha büyük ölçekli eğlence merkezleri göreceğimizi, çocuk eğlence merkezlerinin yerine yetişkinlere de hitap eden aile eğlence merkezleri konseptlerinin gelişeceğini ve bu sebeple yatırım bütçelerin daha fazla artacağını düşünüyorum. Dolayısı ile önümüzdeki yıllarda sermayeleri güçlü, konseptleri zengin olan markalar için fırsatlar ortaya çıkacak diye öngörüyorum. Biz de bu pastadan payımızı alabilmek için görüşmelerimizi sürdürüyoruz.

Yeme&içme alanlarınızla bulunduğunuz sektörde oldukça dikkat çekmektesiniz. Bu alanlarınızı okuyucularımıza anlatır mısınız, farklarınız nelerdir?

Tüm şubelerimizde profesyonel mutfaklarımız ve ekibimiz ile özel yemekler ve içecekler sunuyoruz. Bu sayede müşterilerimizin yemek ihtiyacı için alandan ayrılmasına gerek kalmadan eğlenceye devam etmesini sağlıyor, doğum günü ve kurumsal organizasyonlarda sunabildiğimiz dünya mutfağı seçeneklerimiz ile müşterilerimize üst düzey yiyecek ve içecek hizmeti verebiliyoruz. Bu sebeple hem müşterilerimizin memnuniyetini sağlıyor hem de tekrarlayan rezervasyonlar alıyor, böylelikle de müşteri sayımızı artırıyoruz. Yeni açacağımız şubelerimizde yeme&içme alanlarımızı daha büyük ve içeriğini zengin hale getirip, sosyalleşme anlamında farklı içerikler sunacağız.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

2023 yılının ülkemiz ve sektörümüz için başarılarla dolu bir yıl olmasını, Magic World için ise daha fazla müşterimize ulaşabildiğimiz, markamızın daha fazla kitleye ulaşabildiği ve yurt dışı atılımımızın başladığı bir yıl olmasını diliyorum.

Exit mobile version