Papa Johns Pizza Türkiye CEO’su Duygu Dalkanat ile Ocak sayımızda gerçekleştirdiğimiz röportajda, Papa Johns Pizza’nın Türkiye yatırımları, iş modelleri ve gelecek yatırımları hakkında konuştuk.
Papa Johns Pizza hakkında okuyucularımıza bilgi verir misiniz?
Papa Johns Pizza, 1984 yılında Amerika’nın İndiana Eyaletinde daha iyi pizza yapabilmek amacı ile kurulan, toplam 55’i aşkın ülkede 5.200’den fazla şubesi ile hizmet veren dünyanın en hızlı büyüyen pizza zinciridir. Tüm dünyada uluslararası bazda tanınmış bir marka olmasının yanı sıra, Amerika’da son 14 yıldır Müşteri Memnuniyeti Ödülü’nün tek sahibidir. Bu başarının sırrı, kurulduğu ilk günden itibaren “taze hamur ve yüksek kaliteli malzeme” ilkesini benimsemesidir. Papa Johns Pizza, Türkiye pazarına girerek kısa bir sürede İstanbul’daki şube sayısını 41’e, Türkiye genelinde 65 şubeye ulaştırdı. Kalite ve lezzet olarak ön plana çıkan Papa Johns Pizza, kendi sektöründe en çok tercih edilen ve talep gören markalardan biri konumuna geldi. Papa Johns Pizza Türkiye olarak da şube sayımızı 2023 yılında 80’e çıkarmayı hedefl erken, Türkiye pazarında istikrarlı bir şekilde büyümeyi planlıyoruz. Papa Johns Pizza Restoran Franchise modeli ile karlı bir yatırım olanağı sunan Papa Johns Pizza, girişimcilere çok uluslu bir şirketin güvencesiyle kazanç imkanı da sunuyor. Papa Johns Pizza, franchise olmak isteyenlere her türlü profesyonel danışmanlık hizmetini sunuyor ve adaylarına anahtar teslim konsept, tek merkezden tedarik, eğitim, reklam ve tanıtım, işletme konularında servis ve destek garantisi veriyor. Yatırım bedeli ise restoranın büyüklüğüne göre değişiyor.
Papa Johns Pizza olarak 2022 yılında nasıl bir büyüme performansı sergilediniz?
2022 yılı, sürdürebilirlik ve gıda tedariği alanında önemli başarılara imza attığımız bir yıl oldu. Yeni şube açılışlarımızı ve satış hedefl erimizi esnek ve çevik yapımız sayesinde gerçekleştirebildik.