“Eğlence artık sadece zaman geçirmek değil; sosyalleşmek, paylaşmak ve iyi hissetmekle aynı anlam haline geldi.” diyen Purple A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Koray Dilmaç 2026’da hem fiziksel hem dijital dünyada yeni projelerle büyümeye hazırlandıklarını söyledi.
Eğlence sektöründe hem çocuklara hem yetişkinlere hitap eden “7’den 77’ye” bir yaklaşım benimsediğinizi görüyoruz. Son dönemde Purple A.Ş. olarak hayata geçirdiğiniz en yenilikçi eğlence konsepti hangisi oldu ve bunu hangi pazar ihtiyacına yönelik geliştirdiniz?
Purple A.Ş. olarak yıllardır eğlenceyi yaş, zaman ve mekan sınırlarının ötesine taşıyan konseptleri hayata geçiriyoruz.
Son dönemde de eğlenceyi sadece oyunla değil; sosyal etkileşim, deneyim ve konforla birleştiren yeni nesil konseptler geliştirdik.
Bu anlayışın temelinde, ziyaretçilerin “tek temalı değil, çok boyutlu” bir deneyim beklentisi yatıyor. Eğlence artık sadece zaman geçirmek değil; sosyalleşmek, paylaşmak ve iyi hissetmekle aynı anlam haline geldi.
Bu doğrultuda yakında hayata geçireceğimiz üç yeni projenin, eğlenceyi daha erişilebilir, daha modern ve daha katılımcı bir forma taşıyacağını söyleyebiliriz.

Markanızın örneğin yeni şube açılımları, franchise anlaşmaları, ulusal/uluslararası genişleme gibi) bizimle paylaşmak istediğiniz bir hamleniz var mı? Bu gelişmenin markaya nasıl bir ivme kazandırmasını bekliyorsunuz?
2026 yılı, Purple A.Ş. için büyüme ve yenilik yılı olacak. Öncelikle Konyaaltı’nda açılacak olan Bolulu Hasan Usta şubesi bizim için çok özel bir proje. Bu şubeyi franchise olarak biz hayata geçiriyoruz, ancak farkımız şu: Türkiye’de ilk kez, bu konseptin içine FUNBOX’un enerjisini ve eğlence kültürünü entegre ediyoruz.
Yani sadece lezzet değil; oyun, sosyalleşme ve keyif unsurları bir araya geliyor. Bu entegrasyon, gastronomi ve eğlenceyi aynı çatı altında buluşturan Türkiye’deki ilk örnek olacak.
Bizim hedefimiz hızlı büyüme değil; bulunduğumuz her şehirde insanların sosyal yaşamına katkı sağlayan, kaliteli ve kalıcı deneyimler yaratmak. Bu yeni adımlar Purple A.Ş.’nin çok yönlü, yenilikçi marka kimliğini daha da güçlendirecek.
Dijital eğlence dünyasındaki dönüşümler hız kazanıyor. Purple A.Ş. olarak AVM içinde ya da çevrimiçi platformlarda dijital deneyim açısından ziyaretçilere sunduğunuz yenilikler nelerdir? Gelecek 12 ay için dijitalleşme alanında hangi adımları planlıyorsunuz?
Dijitalleşme artık eğlence sektörünün geleceğini belirleyen en temel unsur. Purple A.Ş. olarak biz de bu dönüşümü yakından takip ediyoruz.
Ziyaretçilerimizin oyun skorlarını anında görüntüleyebileceği, deneyimlerini paylaşabileceği ve kişiselleştirilmiş kampanyalardan yararlanabileceği dijital sistemler üzerinde çalışıyoruz.
Ayrıca eğlence alanlarımızda etkileşimi artıracak mobil entegrasyonlar ve dijital sadakat çözümleri geliştirmeyi planlıyoruz.
2026’da önceliğimiz, fiziksel ve dijital deneyimi bütünleştirerek FUNBOX markasını sadece ziyaret edilen değil, sürekli etkileşim kurulan bir yaşam alanı haline getirmek. Bizim için eğlence; insanların gülümsediği, bağ kurduğu ve hayatı paylaştığı anların toplamıdır.
