Mall Report Blog Öne Çıkanlar Köklü Geçmişiyle Sektöre Yön Veren Marka: Bargello
Öne Çıkanlar Özel Haber Perakende

Köklü Geçmişiyle Sektöre Yön Veren Marka: Bargello

Bursa’da 10.000 m² kapalı alana sahip modern tesislerinde, %100 yerli üretim anlayışıyla ve uluslararası kalite standartlarına uygun şekilde faaliyet gösteren Bargello, gerçekleştirdiği yatırımlarla büyümesini kararlılıkla sürdürüyor. Bilecik’te faaliyete geçecek olan 18.000 m²’lik yeni kapalı üretim tesisi ile birlikte üretim kapasitesini ve teknolojik altyapısını daha da güçlendiren Bargello, küresel ölçekte büyüme hedeflerine hız kazandırıyor.

Yüzlerce farklı koku alternatifine sahip olan Bargello; yurt içinde 600’ü aşkın, yurt dışında ise 30’dan fazla ülkede 150’yi aşkın mağazasıyla müşterilerine hizmet sunmaktadır.

Temelleri, 1950 yılında kurulan ve dönemin önde gelen kolonya üreticilerinden Gonca Kolonyaları’nın satın alınmasıyla atılan Bargello, 2004 yılında Ankara’da ilk mağazasını açarak mağazacılık yolculuğuna başlamıştır. Cadde mağazaları, AVM içi mağazalar ve kiosk konseptleriyle yaya trafiğinin yoğun olduğu lokasyonlarda mağazalaşma yatırımlarını sürdürmektedir.

Parfüm alanında uzmanlaşmış kadrosuyla ürün yelpazesini sürekli geliştiren Bargello; parfüm, vücut spreyi, kolonya, deodorant, roll-on, antiperspirant, mum, ortam kokusu, araç kokusu ve kurumsal kokulandırma cihazı ScentPlus gibi geniş bir ürün gamıyla faaliyetlerine devam etmektedir. Kişisel bakım kategorisinde ise sıvı sabun ve duş jelinin ardından şampuan ürününü de portföyüne eklemiştir.

ISO 9001, ISO 22716 (GMP), ISO 14001 ve ISO 45001 kalite belgelerine sahip olan Bargello, IFRA standartlarına uygun üretim yaparak sektörde güvenin simgesi haline gelmiştir. 300’ün üzerinde ürün çeşidiyle global pazardaki etkinliğini artırarak yoluna devam etmektedir.

GFK araştırma şirketi verilerine göre sektörün en çok konuşulan ve bilinirliği en yüksek ismi olan Bargello, IPSOS tarafından yapılan araştırmada %95’in üzerindeki “Genel Memnuniyet” skoru ile dikkat çekmiş; müşteri sadakati ve güvenilirliğiyle sektördeki liderliğini kanıtlamıştır.

Misyonunu; çevre dostu, yenilikçi ve güvenilir ürünleri, uluslararası standartlara uygun biçimde, müşterilerinin tarzlarına hitap eden ve kolay ulaşılabilir şekilde sunmak olarak tanımlayan Bargello’nun vizyonu ise; sürdürülebilir büyüme anlayışıyla koku alanında ilk akla gelen isim olmaktır.

Topluma ve ülkesine karşı sorumluluklarını ön planda tutan Bargello, çalışan gelişimine önem veren, kalifiye personel yetiştiren ve sektöre yön veren projelerle öne çıkmaktadır. Merkez ofis, fabrika ve yurt içi mağazalarında görev yapan 1000’in üzerinde çalışanıyla güçlü ve dinamik bir yapıya sahiptir.

Ayrıca Bargello, koku konusundaki uzmanlığını kullanarak farklı markalara özel üretim hizmeti de sunmaktadır. İş ortakları, Ar-Ge ve Ür-Ge gibi uzun ve maliyetli süreçlere girmeden; parfüm, kolonya, ortam ve araç kokusu gibi ürünleri, tüm testleri tamamlanmış ve gerekli sertifikalara uygun şekilde, kendi kimliklerine özel olarak pazara sunabilmektedir.

2012 yılında faaliyete geçen online alışveriş sitesi www.e-bargello.com ile dijitalleşme sürecine öncülük eden Bargello, e-ticaret alanındaki vizyoner yaklaşımını da ortaya koymuştur. Kendi e-ticaret platformuna ek olarak, sektörün önde gelen dijital pazar yerlerinde aktif bir şekilde yer almakta; dijital kanallardaki varlığını her geçen gün daha da güçlendirmektedir.

Exit mobile version