Mall Report Blog AVM Yılın ilk yarısında 212 Outlet’in dönüşüm ve gelişim içinde olduğunu göreceğiz
AVM Öne Çıkanlar

Yılın ilk yarısında 212 Outlet’in dönüşüm ve gelişim içinde olduğunu göreceğiz

212 Outlet AVM ziyaretçilerine ‘Türkiye’nin Outleti’ olma misyonuyla en kaliteli ürünleri en uygun fiyata sunmaya devam edeceklerini vurgulayan 212 Outlet AVM Genel Müdürü Hasan Necip Akol, yeni açılan M9 Ataköy – Olimpiyat Metro Hattı’nın da AVM’nin hitap ettiği bölgeleri artırmasıyla birlikte ziyaretçi sayısını pozitif yönde etkileyeceğini açıkladı.

212 Outlet AVM olarak hem havaların ısınmasıyla birlikte alışverişçileri AVM’nize çekmek hem de Ramazan Ayı dolayısıyla düzenlemiş olduğunuz etkinlik ve kampanya çalışmalarınızdan bahseder misiniz?

‘Türkiye’nin Outleti’ anlayışımızla ziyaretçilerimize en kaliteli ürünleri, en uygun fiyatlarla sunmaya devam edeceğiz. Bunu sağlamak için markalarımızın 212 Outlet’e özel indirim ve kampanyalar oluşturmaları için teşvik etmeye, bize özel oluşturulan bu çalışmaların da en iyi şekilde iletişimini yapmaya devam edeceğiz. Özel günler ve bayramlarda kaliteli ve farklı çocuk etkinliklerimizi gerçekleştireceğiz. Turist ziyaretçilerimizin sayısını artırmak için turizm markaları ile iş birliklerimizi artıracağız.

212 Outlet AVM’yi bulunduğu lokasyonda cazibe merkezi konumunu artıracak unsurlardan biri de metro çalışmasıydı. Açılışı yapılan metro istasyonuyla birlikte 212 Outlet AVM’nin ziyaretçi sayılarında nasıl bir artış bekliyorsunuz, ulaşımın kolaylaşmasının AVM’nize katkıları konusunda neler söylersiniz?

M9 Ataköy – Olimpiyat Metro Hattı’nın 212 Outlet – Halkalı Caddesi İstasyonu’nun açılması ile 212 Outlet’in hitap ettiği bölgeler 3-4 katına kadar artmıştır. Özellikle Bakırköy-Ataköy gibi yerleşimlerden kolay ulaşımın önü açıldığı için ziyaretçi profilimizde değişimler gözlemlenmektedir.

Ayrıca istasyonun tünelleri vasıtasıyla Atakent-Halkalı bölgesindeki ziyaretçilerimiz artık rahat ve güvenli bir şekilde yaya olarak 212 Outlet’e ulaşabilmektedir. Mağazalarımız açısından bir katkısı da personelin ulaşım kolaylığı ve daha uzak yerleşimlerden gelebiliyor olmalarıdır.

default

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

2024 bahar ve yaz ayları ile birlikte 212 Outlet’in bir dönüşüm ve gelişim içinde olduğunu göreceğiz. Pandemi sürecinden itibaren almış olduğumuz doğru kararların neticelerini görmeye başlamıştık, şimdi bu olumlu neticelerin katlanarak arttığını göreceğiz. 212 Outlet, markalarına ve ziyaretçilerine daha fazlasını sunmaya ve outlet alışveriş merkezi olarak öncü olmaya devam edecektir. Ziyaretçi sayımızdaki artışa bağlı olarak, mağaza doluluk oranımızın da arttığını gözlemliyoruz. %100 doluluk hedefimize kısa sürede ulaşacağımıza inanıyoruz.

Exit mobile version