Türkiye genelinde 60’a yakın şubesi ile hizmet veren Tavada Tavuk, ulaşılabilirlik ve marka bilinirliğini artırmak adına özellikle İstanbul, Ankara ve İzmir şehirlerinde büyüme stratejilerine devam ediyor. Tavada Tavuk Genel Müdürü Süleyman Demirtaş ile Nisan sayımızda bir araya geldik.
Franchise sisteminde doğru ve kontrollü büyüme oldukça önemli. Tavada Tavuk olarak bu konu kapsamında sizin doğru büyüme adımlarınız nedir?
Şu an Türkiye genelinde 60’a yakın şube ile hizmet vermekteyiz. Ulaşılabilirlik ve marka bilinirliğini artırmak adına özellikle İstanbul, Ankara ve İzmir şehirlerinde büyüme stratejimiz var. Bu doğrultuda belirttiğimiz şehirlerin kapalı caddeleri ve alışveriş merkezlerine yoğunlaşmış durumdayız. Ayrıca mevcut şubelerimizdeki ciro artış oranlarımızı, enflasyon oranından arındırarak şube tabak satış adetlerimizi haftalık, aylık ve yıllık olarak takip edip müşterilerimizin tercihlerine göre adımlar atmaktayız.
Franchise ekosistemi gün geçtikçe değişmekte ve teknoloji de bu sürece fazlasıyla yardım etmekte. Tavada Tavuk’un dijital değişim sürecinden bahseder misiniz?
Paket sistemleri ve QR menüler vasıtasıyla müşterilerimizin paket satışı sonrası bilgilerini sistemlerimizde bulundurup bir sonraki siparişleri için hafıza kaydı oluşturuyoruz. Ayrıca geliştirdiğimiz bir web sitesi ile tüm markalarımızın paket servis organizasyonlarının takibini sağlayabiliyoruz. Bunun dışında müşteri sadakat programlarımızı yakın zamanda müşterilerimiz ile buluşturarak özel kampanyalardan faydalanmalarını sağlayacağız.
Yeni ürünlerinizden de okuyucularımıza bahseder misiniz?
Son menü revizyonumuzla beraber çıtır kaplamalı ürünlerimiz ve yeni özel soslarımızla harmanlanan tavuklarımızı müşterilerimizin hizmetine sunuyoruz. Özellikle ballı hardallı ve köz biberli tavuğumuzun lezzetini denemelerini öneriyoruz.