Mall Report Blog AVM 212 OUTLET, MARKA VE ÜRÜN KONUSUNDA ÇEŞİTLİLİK SAĞLIYOR
AVM

212 OUTLET, MARKA VE ÜRÜN KONUSUNDA ÇEŞİTLİLİK SAĞLIYOR

212 Outlet Genel Müdürü Hasan Necip Akol ile yılın son sayısı için gerçekleştirdiğimiz söyleşide Akol, 212 Outlet olarak ziyaretçilerine marka ve ürün konusunda çeşitlilik sağladıklarını belirterek 2022 yılında hayata geçirdikleri çalışmaları da okurlarımız için aktardı.

Ziyaretçi sayısı ile marka karması arasında doğru orantı olduğunu söyleyebilir miyiz? Outlet konseptli bir AVM olarak bu konudaki görüşünüzü öğrenebilir miyiz?

Marka karmasını genişletmek ve bunu yaparken de ziyaretçi kitlenizin maddi durumunu, yaşam biçimini, taleplerini göz önüne almak tabii ki ziyaretçi sayısını artırıcı önemli bir unsurdur. Alışveriş merkezleri yaşayan yapılar olduğu için sadece talep gören markalardan marka karması oluşturmak başarıyı getirmez, önemli olan ziyaretçinin ne istediğidir. 212 Outlet için bu dengenin sağlandığını belirtebilirim. Bünyemizde hem dünya markalarının outlet mağazalarını barındırıyorken, aynı zamanda yeni markaların oluşmasına imkan sağlıyoruz. Ziyaretçi profi limizin taleplerini karşılayacağını düşündüğümüz yeni yerli markaları büyük markalar ile aynı çatı altında buluşturarak, deneyimlerden yararlanmalarına imkan sağlıyoruz. Bu sayede hem Türk ticaretine katkı sağlıyor hem de ziyaretçilerimize marka ve ürün konusunda çeşitlilik sağlıyoruz.

212 Outlet olarak 2022 yılını nasıl geçirdiniz, 2023 yılı için hedef ve projelerinizden bahseder misiniz?

2022 yılı sektör olarak pandemi etkisini üstümüzden attığımız bir yıl oldu. 212 Outlet özelinde bakacak olursak, 2022 yılında hem mağaza doluluğu olarak hem mağazalarımızın ciroları olarak hem de ziyaretçi sayısı olarak sektörün üstünde büyüme gerçekleştirdik. Pandemi döneminden önce başlamış olduğumuz dönüşüm ve sektöre yeni bakış açımızın meyvelerini 2022 yılında aldığımızı belirtebilirim. 2022 yılı başlangıcı itibariyle mağazalarımızın toplam cirosu her ay rekor kırarak katlanmıştır. 2023 yılında bu başarı ivmemiz artarak devam edecektir. Yeni yılda hem yeni projelere ağırlık vereceğiz hem de başarılı olduğumuz alanları güçlendirmeye devam edeceğiz. 212 Outlet’in konumunun önemi her geçen gün artıyor, bu durumla beraber ekip olarak bizim üstün çabalarımızın birleşmesiyle 2023 yılını da çok başarılı bir şekilde geçireceğiz. Mecidiyeköy – Mahmutbey metro hattının açılması ile hedef alanımızı Mecidiyeköy’e kadar uzatmıştık, 2023 yılında açılışı yapılacak olan Ataköy – İkitelli metro hattıyla ise alanımız Bakırköy hatta Taksim’e kadar uzanacaktır. Yeni havalimanı metro hattına da bağlanacak olan bu hat sayesinde, turist ziyaretçilerimizde de artış yaşanacaktır. Bunun yanında turizm acenteleriyle 4 yıldır başarılı bir şekilde yürüttüğümüz turizm projemize devam ederek turist ziyaretçilerimizin sayısını artırmaya devam edeceğiz. Turizme yönelik çalışmalarımız sayesinde mevcut durumda mağazalarımızın cirolarının %50’si yabancı ziyaretçilerimizden sağlanmaktadır. 212 Outlet, çevresindeki rezidans projelerinin tamamlanmaya başlamasıyla ülkemize yerleşip buralarda oturan yabancı ziyaretçileri ve ofi slerde çalışan beyaz yaka ziyaretçileri de misafi r etmeye başladı. 2023 yılı yerel yönetimler ve kurumlarla/derneklerle daha fazla işbirliği yaptığımız bir yıl olacak, özellikle çocuk ve genç ziyaretçilerimizi memnun edecek ortak projelerimiz olacak. Tüm bunların yanında 212 Outlet’in her zaman olduğu gibi özel günlerdeki kaliteli etkinlikleri devam edecektir.

Exit mobile version