Güçlü notaların benzersiz birleşiminden oluşan parfüm ve diğer ürün gruplarıyla yurt içinde ve yurt dışında 4.500 satış noktasında müşterileriyle buluşan Sansiro Parfüm adına Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Benli ile gerçekleştirdiğimiz söyleşide Benli, 2022 yılında hedeflerinin üzerine çıktıklarını belirterek 2023 yılına dair hedeflerini de okurlarımızla paylaştı.
Kuruluşunuzdan bu yana bayileşme hızınızda nasıl bir ivme kaydettiniz, bayileşerek büyümede Sansiro Parfüm’ün öncelikleri ve kriterleri nelerdir?
1998 yılından bu yana yurt içi ve yurt dışı pazarında oldukça başarılı işlere imza atarak 71 ülke, 4.500 satış noktası, 57 mağaza ve yaklaşık 1.849 ürün çeşidi ile markamızın başarısında tüm ekip olarak birlikte yol aldık.
Sansiro Parfüm faaliyetleri çerçevesinde 2022 yılını nasıl geçirdi, elde ettiğiniz büyüme rakamlarınızla yıl sonu hedefl erinize ulaştınız mı? 2023 yılına dair yatırım ve hedefl eriniz nelerdir?
2022 yılında yurt içi ve yurt dışı pazarında hedefl erimizin üzerine çıkarak büyük başarılara imza attık. 2023 yılında ise franchise ağımızı %60 büyütmeyi, yeni ürünlerle birlikte her yaşa ve kitleye ulaşmaya devam etmeyi hedefl iyoruz. AR-GE bölümümüz ve teknolojik donanımlarımız ile daima kaliteli ve uygun fi yatlı ürünlerin üretimini sağlıyoruz.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Kuruluşumuzdan bu yana satış stratejimizde distribütör ve toptan satışı yapıyoruz. Yıllar içerisinde bu yapımıza zincir marketleri ve mağazaları dahil ederek satış ağımızı genişlettik. 25 yıllık deneyim ve tecrübemiz ile sektörün öncü markaları arasında yer alıyoruz. Vizyon sahibi yeni iş ortaklarımız ile birlikte franchise ağımızı büyütmeye devam ediyoruz. Bölge nüfusu yoğun, satış potansiyeli yüksek merkezi yerler ve alışveriş merkezleri gibi lokasyonlarda bulunan franchise mağazalarımız, son kullanıcıların Sansiro Parfüm’ün geniş ürün yelpazesi ile buluştuğu seçkin satış noktalarımızdır.