Cajun Corner’ın franchise sistemlerini ve kampanya çalışmalarını konuştuğumuz Kasım sayımızda, Cajun Corner Kurucu Ortakları Ahmet Turgut ve Tuna Peksöz ile bir araya geldik.
Cajun Corner’ın kalite standartları nedir, her şubenizde aynı standardı korumak adına nasıl bir strateji izliyorsunuz?
Cajun Corner olarak, franchise siteminde markamızın kalite standartlarını belirleyici olan ürünlerin üretimini ve tedariğini merkezi olarak yürütmekteyiz. Şube açılışları sırasında koordinatörlerimiz mutfak ve işletme eğitimi için şubelerimizde bulunmaktadır. Açılış sonrasında ise her şubemizde aynı kalitede ürün çıkması için düzenli olarak sahadaki koordinatörlerimiz, şubelerimizi belirli aralıklarla ziyaret edip mutfak ve işletme denetimi yapmaktadır.
Daha geniş bir müşteri kitlesine hitap etmek adına düzenlediğiniz kampanya çalışmalarınızdan bahseder misiniz, bu çalışmalara karar verirken hangi kriterleri baz alıyorsunuz?
Cajun Corner markası; daha geniş kitlelere hitap etmek için birçok sosyal medya, yemek aplikasyonları ve yayın organlarını en aktif şekilde kullanmaktadır. Bunları detaylandırmak gerekirse herkesin yaygın olarak kullandığı sosyal medya mecralarında düzenli bir şekilde sponsorlu reklamlar vermekteyiz. Markamız, aplikasyonlarla yapılan görüşmelerle güncel kampanyalarda yer alıp, kendine her zaman üst sıralarda yer bulmaktadır. Televizyon, dergi gibi yazılı ve görsel medyada yayınlanan reklamlarla daha fazla insana ulaşmayı hedeflemekteyiz. Bu çalışmaların hepsinde baz aldığımız kriter; tek seferlik değil, düzenli olarak çok fazla sayıda insana erişmektir.
CAJUN CORNER EXPANDING SWIFTLY ON ONLINE CHANNELS
In our November issue, in which we discussed Cajun Corner’s franchise systems and campaign activities, we met with Cajun Corner Co-Founders, Ahmet Turgut and Tuna Peksöz.
What are Cajun Corner’s quality standards and what strategy do you follow to sustain the same standarts in each of your branches?
As Cajun Corner, we centrally manage the production and supply of the products that determine the quality standards of our brand in the franchise system. During branch openings, our coordinators are in our branches for culinary and business education. After the opening, our fi eld coordinators visit our branches at regular intervals and carry out inspections of the kitchens and operations to ensure the same quality of products in every branch.
Could you tell us about the campaigns you organize to appeal to a wider customer audience, and what criteria do you use when planning these campaigns?
The Cajun Corner brand actively uses social media, food apps and publications to appeal to a wider audience. To elaborate on those, we regularly run sponsored commercials on social media channels that are widely used by everyone. Our brand takes part in the current campaigns through negotiations with the applications and always finds itself a place at the top. We seek to reach more people through advertisements published in printed and visual media such as television and magazines. The criteria we based all of these efforts on is to reach a large number of people on not just once, but in a regular basis.