Mall Report Blog Uncategorized EKLERCİ ÜMİT’İN YENİ FRANCHISE MARKASI; ROYAL EKLER
Uncategorized

EKLERCİ ÜMİT’İN YENİ FRANCHISE MARKASI; ROYAL EKLER

Sadece Ekler konseptli dükkânı ilk açan marka olan Eklerci Ümit, franchise sistemini Royal Ekler markasıyla ilerletecek. Kafe, Al-Götür ve AVM Kiosk olmak üzere 3 farklı konseptiyle franchise sistemiyle büyümesini hızlandıran Royal Ekler, prestijli yatırım yapmak isteyen adaylar için büyük bir avantaj sağlıyor. Royal Ekler Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Çalışkan ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Necebiye Çalışkan ile gerçekleştirdiğimiz söyleşimizde, yumuşak pataşu hamuru ve özel reçeteli hazırlanmış krema ile sektörde fark yaratarak, bir kere yiyenin bir daha vazgeçemediği bir lezzeti yakaladıklarını vurguladılar.

Royal Ekler olarak marka hikayenizi okuyucularımıza anlatır mısınız?

2011 yılında taze meyve lezzetini, kendi özel formülüyle hazırladığı krema ve yumuşak pataşu hamuruyla birleştirerek “meyveli ekler” üretimine başlayan “Eklerci Ümit”, Türkiye’de “sadece ekler” konseptli dükkânı açan ilk markadır. Kısa zamanda lezzet müdavimlerini oluşturan ve satışlarını artıran 15 metrekarelik dükkândan, 150 metrekarelik üretim tesisi ve 3 şubeli bir yapıya ulaşan bu başarı hikayesi, halen Bursa’nın en önemli lokasyonlarından Balat, FSM Bulvarı ve Ata Bulvarı’nda hizmetini sürdürmektedir. 2021 yılında yaptığı AR-GE çalışmalarıyla hem ürün çeşitliliğini artırmak hem de seri üretim modeline geçerek butik lezzetini bozmadan büyüyebilmek adına “Ekler Fabrikası” kurma kararı almış ve 1200 metrekarelik üretim tesisiyle, franchising sistemini de hayata geçirmiştir. Önce Türkiye, sonrasında da farklı ülkelerde şubeleşmek için gerekli olan uluslararası isim ihtiyacından dolayı, “Royal Ekler” markasını oluşturmuş ve Bursa’da ilk franchise şubelerini açmıştır.

Ürün gamınızdan, kullandığınız malzemelerden söz eder misiniz? Kendi bünyenize ait özel reçeteleriniz var mı?

13 çeşit ekler; Klasik, Beyaz Çikolata, Bitter, Karamel, Çilek, Muz, Portakal, Böğürtlen, Frambuaz, Yaban Mersini, Ananas, Limon, Hindistan Cevizi içerikli olarak hazırlanmıştır. Tüm ürünlerde doğal meyveler kullanılmaktadır. Ayrıca Fransız tereyağından yapılmış sade Kruvasan, meyveli profi terol, beyaz çikolatalı ve klasik olarak supangle çeşitlerimiz ayrılmaktadır. Tüm ürünler kendi reçetemizle hazırlanmaktadır ve bu reçeteler sadece aile üyelerimizde bulunmaktadır.

Ürünlerinizin bu kadar çok sevilip tercih edilmesinin sırrı nedir?

Ekler çeşitlerimizde hiçbir fi rmanın yakalayamadığı yumuşak pataşu hamuru ve özel reçeteli hazırlanmış krema sektörde fark yaratarak, bir kere yiyenin bir daha vazgeçemediği lezzeti yakalamıştır.

Bursa merkezli ekler fabrikanızda ürettiğiniz eklerlerin tazeliğini bozmadan şubelere dağıtımını nasıl gerçekleştiriyorsunuz?

Ürünlerimiz günübirlik olarak sevk edilmekte olup, üretimden çıkan ürünün müşteriye ulaşması sağlanmıştır.

Franchise sisteminiz ve konseptlerinizden söz eder misiniz? AR-GE yatırımlarınızı üst seviyede tutmak adına çalışmalarınız neler?

Franchise sistemimizde Kafe konsepti, Al-Götür konsepti ve AVM Kiosk konsepti olarak 3 versiyon belirlenmiştir. Yatırımcı tercihine göre konsept tercih edilmektedir. Markamız, tüm yatırımlarını üretime odaklamış ve kalite/lezzet standartlarını yükseltmek adına şube açmama kararı vermiştir. Tüm şubeleri franchise konsept ilerleterek, sadece üretime odaklanılacaktır.

Şubeleriniz için bölgesel alan planlamaları yapmaktasınız. Bu planlamanın şubeleriniz için avantajları nelerdir?

Bölge bazlı koruma programı sayesinde, birbirine yakın mesafelerde franchise vermiyor ve yatırımcılarımızı koruyoruz. Bu sayede pazar bölünmemiş oluyor.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Markamızdan franchise alarak prestijli bir yatırım yapmak isteyen adaylar, internet sayfamız üzerinden başvuru yapabilirler.

Exit mobile version