Yeni sezon kampanyasında modayı birleştirici bir dil olarak yorumlayan LC Waikiki, “Trendler. Hepimiz için.” mesajıyla herkesi aynı hikâyede buluşturuyor.
LC Waikiki, yeni sezon reklam kampanyasında modanın kapsayıcı gücünü “Trendler. Hepimiz için.” sloganıyla ekranlara taşıyor.
Markanın yeni reklam filmi, farklı tarzlara sahip bireyleri bir araya getirerek, her kesimden insanın kendi tarzını bulabileceği ve modanın bir parçası olabileceği kapsayıcı bir dünya sunuyor.
Enerjik ve samimi bir atmosfere sahip olan reklam filmi, LC Waikiki’nin pozitif ve hayatın içinden gelen moda anlayışını yansıtıyor. Farklı tarzlardan kişilerin yer aldığı kareler, modanın sınırlarını kaldırarak herkesin bu hikâyenin bir parçası olduğunu vurguluyor.
LC Waikiki Müşteri İçgörüleri ve Pazarlama İletişiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Akgül, kampanyanın çıkış noktasını; “Günümüzde modayı yalnızca iyi giyinmekle sınırlamıyoruz. Moda dediğimizde trendleri yakından takip etmek, güncel kalmak ve bu kültüre ait hissetmek de öne çıkıyor. Bu içgörüden yola çıkarak modayı herkes için ulaşılabilir kılmak ve reklam filmimizde de bunu göstermek istedik. ‘Trendler. Hepimiz için.’ söylemimizle de hem yeni sezonun modasını hem de modaya dair vizyonumuzu ekranlara yansıttık” sözleriyle anlatıyor.
