Mall Report Blog Eğlence LEGO’dan, Sertab Erener ve Selin Geçit’li Kampanya
Eğlence Öne Çıkanlar

LEGO’dan, Sertab Erener ve Selin Geçit’li Kampanya

LEGO’nun “Bu, Kızların Eseri” projesinin yeni reklamında Sertab Erener, Selin Geçit ve Ada Kaptanoğlu yer aldı.

The LEGO Group’un “She Built That” kampanyasının ikinci ayağında LEGO Türkiye, Sertab Erener ve Selin Geçit ile bir araya geldi.

Türkiye’de “Bu, Kızların Eseri” adıyla hayata geçen proje, geçtiğimiz ay Contemporary Istanbul’un 20’nci edisyonunda düzenlenen özel bir sergiyle başladı ve kızların yaratıcı gücünü kadın sanatçıların eserleri aracılığıyla ön plana çıkardı.

Kuşaklar arası ilham

“She Built That” şarkısının eşlik ettiği yeni video içerikte, Sertab Erener ve Selin Geçit, özel bir koreografiyle kamera karşısına geçti. Yönetmenliğini Melih Kun’un üstlendiği çekimlerde iki sanatçıya, 11 yaşındaki Ada Kaptanoğlu eşlik etti. Videoda LEGO Group’un global girişiminin özünü Türkiye’de müzik, dans ve kadın dayanışması yoluyla yeniden yorumluyor.

RUN DMC’nin şarkısı yeniden yorumlandı

The LEGO Group, RUN DMC’nin ikonik hip-hop parçası “It’s Like That”’i yeniden yorumlayarak kız çocuklarının özgüvenini artırmayı ve “inşa etmenin” yalnızca fiziksel yapılarla sınırlı olmadığını; aynı zamanda hayal gücü, yaratıcılık ve dönüşümü de kapsadığını göstermeyi amaçlıyor.

Bu vizyon doğrultusunda ortaya çıkan “She Built That” şarkısı, DJ Livia, Nandi Bushell ve Pink Oculus gibi genç kadın sanatçılardan oluşan küresel “Girls Crew”un enerjisiyle müzik ve yaratıcılığı bir araya getiriyor.

İnşa etmek herkes için

The LEGO Group tarafından yakın zamanda yapılan bir araştırma, “İnşa etmek” teriminin bir algı sorunu yarattığını ve bu kavramın kız çocuklarında karşılık bulmadığını ortaya koyuyor.

Türkiye’de ebeveynlerin yüzde 84’ü, Türkiye’de kadınların yaratıcı sektörlerde yeterince temsil edilmediklerinin farkında olduklarını söylüyor. Dünya genelinde ise genç kadınların yüzde 70’i kendilerini bir şeyler inşa etme konusunda yetenekli olarak görmekte zorlanırken, ebeveynlerin yüzde 72’si de kızların dünyayı inşa eden görünür kadın rol modellerinden yoksun olduğunu düşünüyor.

“She Built That” girişimi, inşa etmeyi yalnızca fiziksel bir süreç olarak değil, aynı zamanda yaratıcılık, kendini ifade etme, cesaret ve dönüşüm için bir alan olarak yeniden tanımlayarak bu algıyı değiştirmeyi hedefliyor. İnşa etmenin kızlar da dahil olmak üzere herkes için erişilebilir olduğunu vurgulayarak onların kendilerini değişimin öncüsü, lider ve yenilikçi olarak görmelerine vurgu yapıyor.

Exit mobile version