Mall Report Blog AVM Esas Gayrimenkul’den 2 Yeni Karma Proje Müjdesi
AVM

Esas Gayrimenkul’den 2 Yeni Karma Proje Müjdesi

Esas Gayrimenkul olarak, portföyündeki AVM’lerde her yıl milyonlarca ziyaretçiyi ağırlayarak, kiracı iş ortaklarının cirolarına doğrudan katkı ve on binlerce kişiye istihdam sağladıklarını söyleyen Esas Gayrimenkul Mülk Yönetimi Kıdemli Direktörü Nezaket Akçakaya Kahramanmaraş ve Ankara’da hayata geçecek olan 2 yeni karma projenin müjdesini verdi. Şirketin yurt dışı hedeflerinde ise Suudi Arabistan, Ortadoğu ve Türkî Cumhuriyetler var.

AVM yatırımlarının yerel ve ulusal ekonomi üzerindeki etkilerini nasıl değerlendiriyorsunuz? Özellikle ciro, istihdam ve girişimcilik fırsatları gibi konularda Esas Gayrimenkul’ün katkıları nelerdir?

Alışveriş merkezleri perakende sektörünün yanı sıra bulunduğu lokasyonda yerel kalkınmanın, istihdamın ve girişimciliğin de itici gücü. Esas Gayrimenkul olarak, portföyümüzdeki AVM’lerde her yıl milyonlarca ziyaretçiyi ağırlayarak, kiracı iş ortaklarımızın cirolarına doğrudan katkı sağlıyor ve on binlerce kişiye istihdam sağlıyoruz. Veri odaklı yaklaşımlarımız markalarımızla birlikte stratejilerimizi belirlemede stratejik açıdan da belirleyici oluyor. Bu noktada EsasLabs platformumuz aracılığıyla tüketici davranışlarını, beklentilerini ve eğilimlerini analiz ediyor, markalarımızın dönüşüm stratejilerine de ışık tutuyoruz.

Marka karmalarımızı da oluştururken kapsayıcı davranıyoruz. Ulusal ve uluslararası markaların yanı sıra potansiyeli yüksek girişimlere de yer veriyor, girişimcilerin pazardaki rekabetine de öncülük ediyoruz. Sosyal sorumluluk projeleriyle dezavantajlı grupları AVM ekosistemine dahil ediyoruz. Alışveriş merkezlerimizin şehirlerin sahip olduğu dokuyla uyum sağlamasını önemsiyor, alışverişin ötesine geçen deneyimler sunan konseptler geliştiriyoruz. Kültürel etkinlikler, sosyal alanlar ve toplumsal fayda odaklı projelerle alışveriş merkezlerimizi kapsayıcı ve sürdürülebilir yaşam merkezleri olarak konumlandırıyoruz.

Esas Gayrimenkul olarak, farklı şehirlerde hayata geçirdiğiniz projelerle bölgesel ekonomilere ve sosyal yaşama katkıda bulunuyorsunuz. Gelecek dönemde bu etkiyi artıracak stratejileriniz ve öncelikli projeleriniz nelerdir?

    Esas Gayrimenkul’de varlık yönetimini ana işimiz olarak konumlandırıyoruz. Pazardaki deneyimimiz, yenilikçi bakış açımız ve uzman kadromuzla, mülk yönetimi, kiralama, konsept geliştirme ve proje yönetimi, marka ve kiracı karması alanlarında bütünsel hizmet sunuyoruz. Bu alanda pazarlama stratejisi, tesis yönetimi, stratejik danışmanlık, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik danışmanlığı ile gayrimenkul yatırımlarına dönüştürülebilir ve kalıcı çözümler üretiyoruz.
    Bugün Türkiye’nin 18 ilinde 24 projemiz var. Kahramanmaraş’ta Kipaş Kahramanmaraş Expo ve Ankara’da Gamador olmak üzere iki yeni karma proje hayata geçiriyoruz. İstanbul’da Milli Reasürans kompleksi yenileniyor ayrıca 2000 yılında açılan Olivium Outlet Center‘ın varlık yönetimini de devraldık.

    Yurt dışında ise Kuzey Irak’ta Duhok Family Mall’un yönetimini sürdürüyoruz. Önümüzdeki dönemde deneyimlerimizi yalnızca Irak’la sınırlı bırakmayıp, Suudi Arabistan, Ortadoğu ve Türkî Cumhuriyetlere de taşımayı hedefliyoruz.

    Exit mobile version