Mall Report Blog Perakende Yataş Bedding’den 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’nde Anlamlı Kampanya  
Perakende

Yataş Bedding’den 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’nde Anlamlı Kampanya  

Yataş Bedding, 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’nde Haçiko Derneği (Hayvanları Çaresizilik ve İlgisizlikten Koruma Derneği) ile güçlerini birleştirerek Haçiko Eğitim ve Yaşam Çiftliğinde koruma altına alınan köpeklere 10 ton mama desteği veriyor. Kampanyaya hayvanseverler de Instagram üzerinden ‘Sen de Ekle’ paylaşımı yaparak katılabiliyor; her paylaşım, Yataş Bedding tarafından Haçiko’ya mama bağışına dönüştürülüyor.

Türkiye’nin lider uyku markası Yataş Bedding, ‘sağlıklı ve iyi yaşam tüm canlıların hakkı’ yaklaşımıyla sokak hayvanlarının gıda ve barınma ihtiyaçlarını desteklemeye devam ediyor. 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü kapsamında başlatılan yeni kampanyayla Yataş, Haçiko Eğitim ve Yaşam Çiftliğinde koruma altına alınan köpeklere 10 ton mama desteği vermek üzere harekete geçti. Yataş Bedding’in patili dostlarımıza desteği sadece bu kampanya ile sınırlı kalmayacak, Haçiko’ya düzenli bağışçı olarak tüm can dostlarımızın ihtiyaçlarını karşılamaya devam edecek. 

Yataş Bedding’in Instagram hesabındaki kampanya gönderisini “Sen de Ekle” özelliğiyle paylaşan her hayvansever, bu hareketin bir parçası olabiliyor. Her “Sen de Ekle” paylaşımı, Yataş Bedding tarafından doğrudan mama bağışına dönüştürülerek Haçiko Eğitim ve Yaşam Çiftliğinde koruma altına alınan köpeklerin beslenme ihtiyacına katkı sağlıyor.

Yataş Bedding Patili Dostlarımız için Daha İyi Bir Dünya Hayal Ediyor

Yataş Bedding, 2023 yılında Dünya Hayvanları Koruma Günü’nde Mutlu Patiler Derneği ile iş birliği yaparak patili dostlarımıza desteğinin ilk adımını attı. Mama bağışları ve barınak ziyaretleriyle başlayan bu yolculuk kısa sürede geniş katılımlı bir sosyal sorumluluk hareketine dönüştü.

Şirket, desteklerini yalnızca sahada bırakmadı; Yataş Bedding mobil uygulamasında biriken puanları patili dostların beslenme ve bakım masraflarına bağışa dönüştürdü. Aynı yıl Instagram’ın “Sen De Ekle” özelliği ile hayata geçirilen #HerPaylaşımaBirKapMama kampanyası kapsamında;

  • 8,5 ton mama bağışlandı,
  • 516.000 kişi kampanyaya destek verdi,
  • 20 barınağa toplam 5 ton mama ulaştırıldı.
Exit mobile version