Mall Report Blog Ürün ve Hizmet Hedefimiz, Sektöre Yön Veren Vizyoner Bir Marka Olmak
Ürün ve Hizmet

Hedefimiz, Sektöre Yön Veren Vizyoner Bir Marka Olmak

ISCOM Grup Genel Müdürü Mehmet Yılmaz, 2025 yılına yönelik projelerinde teknolojiyi, çevre bilincini ve insan odaklı yaklaşımları harmanlayarak sektördeki çıtayı yükseltmeyi hedeflediklerini belirtirken; Ankara ofisiyle birlikte hizmet ağlarını genişlettiklerini ve yeni pazarlarda daha etkin çözümler sunmayı amaçladıklarını Mall Report okurlarıyla paylaştı.

Değişmeyen tek şey değişimdir’ anlayışınız doğrultusunda, 2025 yılında hizmet kalitenizi artırmak için planladığınız yenilikçi projeler nelerdir? Bu projelerle sektörde nasıl bir fark yaratmayı hedefliyorsunuz?

“Değişmeyen tek şey değişimdir” anlayışıyla hareket eden bir firma olarak, sektörel gelişmeleri yakından takip ediyor ve bu değişimi kurumumuzun her katmanına entegre ederek hizmet verdiğimiz tüm alanlarda fark yaratmayı hedefliyoruz. Yalnızca hizmet sunan bir yapıdan çıkıp, sektöre yön veren, vizyoner bir marka olma yolunda kararlılıkla ilerliyoruz.

ISCOM Grup olarak, güvenlik ve temizlik hizmetlerini bugünden geleceğe taşıyan bir anlayışla; teknoloji, çevre bilinci ve insan odaklı yaklaşımları bir araya getiriyor, hem çalışan memnuniyeti hem de müşteri deneyimi açısından sektördeki çıtayı yükseltmeyi amaçlıyoruz. Sunduğumuz hizmetlerde sadece sonuç odaklı değil, aynı zamanda süreç odaklı bir yaklaşım benimsiyor; çözüm ortağı rolümüzle değer yaratıyoruz.

Ayrıca, bünyemizde yetiştirdiğimiz personellerin yalnızca günlük operasyonlara katkı sağlamasını değil, aynı zamanda kariyer planlamalarına da yön vererek uzun vadeli gelişimlerine destek olmayı önemsiyoruz. Yeni proje süreçlerinde, kendi havuzumuzda geliştirdiğimiz adaylarla ilerleyerek daha sağlıklı, sürdürülebilir ve ekonomik bir yönetim modeli oluşturuyoruz. Bu doğrultuda ISCOM Grup’u bir kariyer okulu gibi konumlandırıyor; hem çalışanlarımızın yaşam kalitesini artırıyor hem de müşterilerimize nitelikli hizmeti en verimli şartlarda sunmayı sürdürüyoruz.

Ankara ofisinizin açılışıyla birlikte hizmet ağınızı genişletmeyi planladığınızı belirttiniz. Bu genişleme sürecinde, yeni pazarlara adaptasyon ve müşteri memnuniyetini sağlama konusunda nasıl bir strateji izleyeceksiniz?

Ankara ofisimizin açılışı, yalnızca fiziksel bir büyüme adımı değil; aynı zamanda hizmet kalitemizi yerel pazarda daha etkin bir şekilde sunma vizyonumuzun da önemli bir parçasını oluşturuyor. Yeni pazarlara açılırken önceliğimiz, bölgesel dinamikleri ve müşteri beklentilerini doğru analiz ederek, sunduğumuz çözümleri bu doğrultuda şekillendirmek.

ISCOM Grup olarak hizmet anlayışımız, yalnızca sorun anlarında değil, tüm iş süreçlerinde iş ortaklarımızın yanında yer almak ve entegre bir yapı ile çalışmaktır. Eğitim, denetim ve planlama gibi organizasyonları tüm Türkiye genelinde yürütmek; markamızın bilinirliğini artırmanın yanı sıra, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin de bir göstergesidir.

Kaliteyi sadece hizmetin içeriğinde değil, bu hizmetin sürekliliği ve erişilebilirliğinde de sağlamayı önemsiyoruz. Ankara ofisimiz, bu hedefler doğrultusunda hem operasyonel verimliliğimizi artıracak hem de müşterilerimize daha hızlı, yerinde ve etkin çözümler sunmamıza imkân tanıyacak.

Exit mobile version