Mall Report Blog Franchise 2025’te franchıse sektörü dijitalleşme ve sürdürülebilirlikle dönüşecek
Franchise Öne Çıkanlar

2025’te franchıse sektörü dijitalleşme ve sürdürülebilirlikle dönüşecek

MI Kurumsal Danışmanlık Kurucu Ortakları Mesut İstemkar ve Düzgün Dolu, 2025 yılında franchise sektöründe başarının dijitalleşme, sürdürülebilirlik ve tüketici beklentilerine uyum sağlamakla mümkün olacağını vurguladı. İkili, özellikle teknoloji yatırımlarının, Z kuşağının beklentilerini karşılamanın ve aidiyet duygusuyla hareket eden ekiplerin önemine de vurgu yaptı.

2025 yılı için franchise sektöründe en büyük trendlerin neler olacağını düşünüyorsunuz? Teknoloji, sürdürülebilirlik ve dijitalleşmenin etkileri nasıl şekillenecek ve yeni fırsatlar hangi alanlarda ortaya çıkacak?

2025 yılında franchise sektörünün, doğru adımları atan ve yeniliklere açık bir yaklaşımla hareket eden markalar için önemli fırsatlar sunacağını düşünüyoruz. Ekiplerinin gelişimine yatırım yapan, değişen tüketici beklentilerini öngörerek strateji oluşturan firmaların, bu süreçte sağlam bir büyüme yakalayacağına inanıyoruz.

2025’te dijital çağın en etkili araçlarından biri olarak viral pazarlama ön plana çıkacak. Viral pazarlama, markaların hedef kitleleriyle doğrudan etkileşim kurmasını sağlayarak, geniş bir kitleye ulaşmanın yanı sıra markanın algısını güçlendirecek ve ürün satışlarını artırma potansiyeli taşıyacaktır. Dijital platformlarda aktif olan ve bu mecralarda yenilikçi stratejiler geliştiren firmaların, sektörlerinde öncü bir rol üstleneceğini öngörüyoruz.

Teknolojinin hızlı gelişimi ve yeniliklerin çabuk farklılık göstermesi, her sektörde olduğu gibi franchise dünyasında da dönüşümleri beraberinde getiriyor. Teknolojik yatırımlar yapan markalar, tüketicilerin ilgisini daha kolay çekebiliyor. Özellikle Z kuşağı, dijitalleşmeyi ve sürdürülebilir çözümleri önemsiyor. Bu nedenle markaların, Z kuşağının beklentilerine uygun stratejiler geliştirerek onların ilgisini çekmeyi hedeflemesi kritik bir önem taşıyor.

2024 yılı itibarıyla MI Kurumsal Danışmanlık için nasıl geçti ve hangi franchise sektörleri en çok talep gördü? Başarılarınızı bu doğrultuda nasıl değerlendirebilirsiniz?

2024 yılı, MI Kurumsal Danışmanlık olarak birçok yeni firma ile tanışma ve iş birliği yapma fırsatı bulduğumuz bir yıl oldu. Bize güvenen ve bizim de inandığımız markalarla önemli projelere imza attık ve bu projelerin başarılı sonuçlarını görme mutluluğunu yaşadık. Aynı zamanda, sektörde bu hizmetlere yönelik artan talepleri gözlemlemek, doğru bir yolda ilerlediğimizi bir kez daha kanıtladı.

2025 yılına, bu başarıların verdiği motivasyonla, daha büyük hedefler ve daha etkili projelerle girmeyi planlıyoruz. MI Kurumsal Danışmanlık olarak, bize güvenen iş ortaklarımızla birlikte yeni başarılara imza atacağımıza olan inancımız tam.

MI Kurumsal Danışmanlık olarak sunduğunuz hizmetlerde en çok önemsediğiniz değerler nelerdir?

MI Kurumsal Danışmanlık olarak, danışmanlık hizmeti verdiğimiz firmaların markalarına olan inançlarının sağlam olmasını ve geleceğe yönelik güçlü bir vizyon taşımalarını son derece önemli buluyoruz. Aynı zamanda, özellikle lider pozisyonlardaki ekiplerin aidiyet duygusuyla hareket etmesi, bir markanın başarısını sürdürülebilir kılmak için kritik bir öneme sahiptir. Bu değerler, iş birliğimizin temel taşlarını oluştururken, markaların potansiyelini ortaya çıkarmada bize yol gösterir.

Exit mobile version