Kahve sektöründeki rekabetin hızla arttığı günümüzde Coffee Kangoo, özgün tatları ve yenilikçi tarifleriyle fark yaratmayı hedefliyor. Kasım sayımızda dergimizde ağırladığımız Coffee Kangoo Kurucu Ortağı Murat Özcan, 2024 yılında franchise ağını genişlettiklerini belirterek, “2025’te sürdürülebilirlik ve kişiselleştirilmiş deneyimlerle daha geniş kitlelere ulaşmayı amaçlıyoruz.” dedi.
Kahve sektöründeki rekabeti nasıl değerlendiriyorsunuz? Coffee Kangoo’nun bu alandaki farklılaşma stratejisi nedir?
Kahve sektörü ülkemizde olduğu kadar uluslararası alanda da son yıllarda önemli bir pazar haline geldi ve doğru oranda rekabetin de fazla olduğunu söyleyebiliriz. Coffee Kangoo’nun bu sektörde edindiği başarıyı devam ettirmesinin başlıklarını markanın ön plana çıkması, trendleri takip ederek yenilikler sunması, özgün tatlar ve yenilikçi tarifleri hayata geçirmesi olarak sıralayabiliriz.
Kahve tüketici eğilimlerinde son dönemlerde gözlemlediğiniz değişiklikler nelerdir? Bu değişikliklere nasıl yanıt veriyorsunuz?
Kahve sektörü ilk yıllarından itibaren değişime açık bir sektör olmuştur. Yıllarca edindiğimiz deneyimler sayesinde markamız da sürece adapte olmuş ve yeniliklerin daima en yakın takipçisi olmuştur. Kahve tüketicilerinin giderek çevreye daha duyarlı olduğu bu dönemlerde çevre dostu paketleme, döneme ve yerel kültüre göre değişen demleme yöntemleri ve aynı zamanda sürekli gelişen dijitalleşme, online sipariş gibi hizmetler içinde bulunduğumuz dönemlerde yakından takip ettiğimiz ve rağbet gören hizmetlerimizdir.
2024 yılının sonuna yaklaşırken Coffee Kangoo olarak nasıl bir yıl geçirdiğinizi düşünüyorsunuz? Bu süreçte edindiğiniz deneyimler ve 2025 yılı için belirlediğiniz hedefler nelerdir?
2024 yılı bizler için kahve tüketicilerinin sektördeki beklentilerine uyum sağladığımız ve franchise anlamında da kurulduğumuz günden bugüne ailemizi en yüksek sınıra ulaştırdığımız yıl oldu. Ülkemiz sınırlarını aşan şubelerimizle, tıpkı 2024 yılında olduğu gibi aynı özveriyle geçireceğimiz 2025 yılının beklentisi içerisindeyiz. Markamızı ön planda tutacak lezzetler, sürdürülebilirlik, kişiselleştirilmiş deneyimlerimiz ve daha nicesi Coffee Kangoo’nun 2025 yılı ve sonrası için atacağı adımlarda en geniş kitlelere erişimini sağlayacaktır.