Mall Report Blog Perakende Carolına Paris, yenilikçi parfümlerle hayatınıza değer katıyor
Perakende

Carolına Paris, yenilikçi parfümlerle hayatınıza değer katıyor

Carolina Paris’in müşteri memnuniyetine odaklanarak kişiselleştirilmiş parfüm deneyimleri ve sürdürülebilir ürünlerle sektördeki yerlerini güçlendirmeyi amaçladıklarını belirten Carolina Paris Kurucusu Mahmut Sümer, bu hedef doğrultusunda AR-GE ve inovasyona büyük önem verdiklerini ifade etti. Sümer, önümüzdeki dönemde doğal kişisel bakım ürünleri ve alternatif koku ürünleriyle portföylerini genişletmeyi planladıklarını da sözlerine ekledi.

AR-GE ve inovasyon çalışmalarıyla sektördeki trendleri takip etmeyi hedefl ediklerini ifade eden Carolina Paris Kurucusu Mahmut Sümer, “Ürünlerimiz IFRA standartlarına uygun olarak hazırlanmakta ve Asya, Avrupa ve Orta Doğu’da konumlandırılmayı amaçlamaktadır. Franchising sistemiyle, ülkemizdeki AVM’lerde mağaza açma konusunda deneyimli bir ekiple çalışıyoruz. Kendi işini kurmak isteyen partnerlerimizle bu süreci paylaşmak için Carolina Paris ailesi olarak buradayız.” dedi.

Carolina Paris’in yeni projeleri hakkında da açıklamada bulunan Sümer, Carolina Paris olarak kozmetik sektöründeki yenilikleri ve pazar trendlerini sürekli izlediklerini ve müşterilerinin kendi zevklerine uygun kokuları yaratabilecekleri kişiselleştirilmiş parfüm deneyimlerine odaklanarak özel koleksiyonlar sunmayı hedefl ediklerini vurguladı. Özgün ve sıra dışı kokular üretme kararlılığında olduklarını ifade eden Sümer, “Ayrıca, yakın gelecekte doğal kişisel bakım ürünleri ve ev yaşam alanları için alternatif koku ürünlerini ürün yelpazemize katmayı planlıyoruz.” diye konuştu.

Farklı koku kategorileri ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmayı hedefliyoruz

Ürün çeşitliliğinin arkasındaki stratejiye değinen Sümer, “Ürün yelpazemizin temelinde müşteri odaklı inovasyon ve kalite yer almaktadır.” diyerek tüketici taleplerini ve trendleri yakından takip ederek ürün geliştirme süreçlerini şekillendirdiklerini ve buradaki amaçlarının, müşterilerin farklı ihtiyaçlarına ve yaşam tarzlarına hitap ederek marka bağlılığını artırmak olduğunun altını çizdi.

“Çeşitli kullanım amaçları sunan ürünlerimiz, müşterilerimizin hem kişisel hem de çevresel alanlarda kendilerini ifade etmelerine olanak tanır.” diyen Sümer, “Farklı koku kategorileri ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmayı hedefl iyoruz. Parfümler kişisel kullanım için tercih edilirken, oda ve oto kokuları ev ve arabaları güzelleştirir; kolonyalar ise hijyen ve ferahlık sağlar. Böylece, farklı müşteri gruplarına ulaşarak marka sadakatini artırmayı başarıyoruz.” dedi.

Carolina Paris olarak amaçlarının müşterilere her zaman en kaliteli ve yenilikçi kokuları sunarak yaşamlarına değer katmak olduğunu belirten Sümer sözlerini şu şekilde sonlandırdı: “Müşteri memnuniyeti ve sürdürülebilirlik odaklı stratejimizle sektördeki konumumuzu güçlendirmeyi hedefl iyoruz. Önümüzdeki dönemde gerçekleştireceğimiz yeni ürün lansmanları ve projelerle heyecan verici adımlar atacağız. Müşterilerimizin geri bildirimleri ve talepleri, markamızın gelişiminde en önemli rehberimiz olmaya devam edecektir. Ayrıca, markamızı tanıtmamıza olanak sağlayan Mall Report ailesine teşekkür ederiz.”

Exit mobile version