Mall Report Blog AVM Palladium Ataşehir’in doluluk oranı yüzde 100’e ulaştı
AVM

Palladium Ataşehir’in doluluk oranı yüzde 100’e ulaştı

Ocak 2023’te, ECE Türkiye yönetim portföyüne katılan Palladium Ataşehir AVM, bir yıl zarfında hem yüzde 100 doluluk oranına ulaştı hem de geniş kapsamlı bir yenileme projesini hayata geçirerek dikkatleri üzerine çekti. Yüksek marka bilinirliği ve seçkin marka karmasıyla öne çıkan Palladium Ataşehir AVM, ECE Türkiye’nin öncülüğünde gerçekleştirilen geniş kapsamlı renovasyon projesiyle bölgenin odak noktası haline geldi.

Yönetimini üstlendiği yaklaşık 200 alışveriş merkezi ile Avrupa sektör lideri Alman ECE Marketplaces’in iştiraki olarak faaliyet gösteren ECE Türkiye, Ocak 2023 itibari ile Palladium Ataşehir AVM’yi yönetim portföyüne ekledi. ECE Türkiye, beyaz yaka çalışanların yoğun olduğu ofis ve konut stoğuna sahip olan Ataşehir’de, alışveriş merkezini A ve B sosyo-ekonomik segmentlerinden oluşan sadık müşteri kitlesinin yaşam tarzına uygun hale getirecek bir strateji güderek marka karmasını yeniden ele aldı. Mimari düzenlemelerle daha modern ve çekici bir atmosfer yaratıldı. Bu kapsamlı çalışmalar, hedef kitleye yaz döneminden itibaren çeşitli etkinlikler, dikkat çeken festival ve konserlerle tanıtıldı.

9 bin metrekare alanda 22 yeni kiralama yapıldı

Yönetimi ECE Türkiye tarafından devralındığında yüzde 90 doluluk oranına sahip olan Palladium Ataşehir AVM, 2024 yılına tüm boş mağazalar kiralanarak yüzde 100 doluluk oranıyla girdi. Kiralama çalışmaları kapsamında, yaklaşık 5 bin metrekare alan sıfırdan kiralanırken 4 bin metrekarelik alanda da yeniden kiralama, yer değişikliği ve mağaza rekonstrüksiyonları yapıldı. Sadece bir yıl içinde gerçekleşen kiralamalarla toplamda 9 bin metrekareye yaklaşan alanda 22 yeni kiralama anlaşmasına imza atılarak Palladium Ataşehir AVM’nin marka karması güçlendirildi.

Kiralama çalışmalarında beyaz yakalı ziyaretçi kitlesi tarafından talep edilen gastronomi seçeneklerinin artırılmasına öncelik verildi. Yeme-içme deneyimini özel kılmak amacıyla food-court katında büyük bir dönüşüm gerçekleştirildi. Bu kapsamda, lezzet severlere Türk ve dünya mutfağından çok farklı alternatifler sunan, teras alanlarında yeni ısıtma teknolojilerinin de kullanıldığı Midpoint ve Big Chefs markalarına yer verildi. Food court alanı ise aydınlatmasından zeminine, oturma gruplarından kolon kaplamalarına kadar baştan aşağı yeniden tasarlanarak, modern bir görünüme kavuştu. Bu sayede ziyaretçilere daha konforlu, daha modern ve kullanıcı odaklı bir ortam sunularak, gastronomi deneyimi en üst seviyeye taşındı.

Yeni yapılan kiralamalarla birlikte Palladium Ataşehir AVM, Beymen Club, Brooks Brothers, Camper, GAP, Gant, Guess, Hatemoğlu, H&M, Jimmy Key, Koçak Gold, Konyalı Saat, Lacoste, MAC, Mango, Marks & Spencer, Massimo Dutti, Mr. DIY, Nautica, Oxxo, Oysho, Rossmann, Sephora, Sevil, Sneaks Up, SPX Ultra, Super Step, Vakko Boutique, Victorias Secret, Zara gibi sevilen markaları bünyesinde bulunduruyor.

default
Exit mobile version